Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

متاسفانه نمی‌توانم قول دهم که 20 سال دیگر هم بازی می‌کنم؛ رئال همیشه در قلب من است

© AFP 2023 / StringerКриштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год
Криштиану Роналду празднует свой гол во время матча FC Barcelona - Real Madrid CF, 2017 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید به بهانه سالگرد تولدش در مورد رئال صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال و باشگاه یوونتوس که سابقه بازی برای تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستر یونایتد و رئال مادرید را در کارنامه دارد، می‌گوید که رئال مادرید هنوز در قلبش جای دارد.

وی نوشته است:” 36 سال ،بی نظیر است! انگار همه چیز همین دیروز رخ داد اما این ، چالشی مملو از چالش ها و اتفاقات به یادماندنی بود. اولین توپ، اولین تیم، اولین گل… زمان پرواز می کند.از مادیرا به لیسبون، از لیسبون به منچستر، از منچستر به مادرید، از مادرید به تورین، همگی در قلب من هستند. همیشه همه تلاشم را داشتم و همیشه سعی کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم. در نقطه مقابل با محبت و تحسین شما مواجه شدم. هرگز نمی توان به اندازه کافی تشکر کرد. بدون شما هیچ چیزی امکان پذیر نبود. امروز تولد شماره 36 خود را در بیستمین سال خود در سطح حرفه ای جشن گرفتم. متاسفم اما نمی توانم 20 سال دیگر را وعده بدهم. فقط می توانم وعده بدهم که تا زمانی که ادامه بدهم، هرگز با کمتر از صد در صد توان خود ظاهر نخواهم شد. از همه شما به خاطر حمایت و پیام هایتان تشکر می کنم.”

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала