Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در تلاش ربودن مسی و سه ستاره دیگر بارسا

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن تلاش دارد در تابستان آینده، لیونل مسی، جوردی آلبا، سرجی روبرتو و امرسون مدافع قرضی این باشگاه در رئال بتیس را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با بارسلونا به پایان می‌رسد و این بازیکن تا حالا برای تمدید تمایل نشان نداد و خبری هم از مذاکره دو طرف برای تمدید قرارداد نیست.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
کومان: دوست دارم مسی بماند، من از داوری شکایتی ندارم

آینده نامشخص مسی سبب شده تا این بازیکن به باشگاه‌های پاریسن‌جرمن و هر روز شایعات جدیدی خلق شود.

در این میان آنخل دی‌ماریا ستاره پاریسن‌جرمن و هموطن مسی، اخیراً در گفت‌و گو با TYC Sport، از پیوستن مسی به پی‌اس‌جی حمایت کرده و مدعی شده بود که رویایی بازی در کنار مسی در تیم باشگاهی را دارد.

همچنان لئوناردو مدیر ورزشی این باشگاه اخیراً جذب این بازیکن را رد نکرد و مدعی شد که این باشگاه هر بازیکن خوبی را ممکن است در سبد خریدش قرار دهد.

اما شایعاتی وجود دارد که تنها مسی در رادار لئوناردو و پاریسن جرمن قرار ندارند. این باشگاه برای تقویت خط دفاعی خود سه ستاره دیگر بارسا را نیز زیر نظر دارد.

به گزارش موندو، لئوناردو می‌خواهد جوردی آلبا مدافع چپ، سرجی روبرتو مدافع راست و امرسون مدافع قرضی بارسا در رئال بتیس را به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که مدیران این باشگاه تلاش‌های شان برای آغاز مذاکره با مسی آغاز کرده اند اما تا حالا نتیجۀ در پی نداشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала