Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: دوست دارم مسی بماند، من از داوری شکایتی ندارم

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار با رئال بتیس حاضر شد و در موارد مختلف صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد دوشنبه در ورزشگاه بنیتو ویلامارین، مهمان رئال بتیس است و دیدار دشواری برای ماندن در رتبه دوم جدول دارد.

First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
فهرست بازیکنان بارسا برای مصاف با بتیس؛ اکثر ستاره‌ها حضور دارند + عکس

سرمربی بارسلونا دقایقی قبل در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران صحبت کرد.

کومان در پاسخ به پرسشی در مورد دیدار فردا شب گفت:" بازی دشواری است و ما باید از فرصت‌هایی که خلق می‌کنیم به خوبی استفاده کنیم. کسب امتیازات خارج از خانه بسیار با ارزش اند و ما دیگر فرصت از دست دادن امتیاز را نداریم".
سرمربی بارسا در مورد تمدید قرارداد مسی گفت:" تنها کسی که می‌تواند درباره آینده مسی تصمیم بگیرد، خودش است. دوست دارم که او در بارسلونا بماند و او را در تیم خوشحال می‌بینم. او به ما کیفیت زیادی می‌دهد و بسیار تأثیرگذار است. آینده او در دستان خودش است".

او در مورد مصدومیت روبرتو گفت:" نمی‌توان احتمال حضور او در بازی رفت مقابل پاریسن جرمن را به طور کامل رد کرد. من در بین دو نیمه مقابل گرانادا وضعیت روبرتو را جویا شدم و او گفت که احساس خوبی دارم ولی تنها هشت دقیقه بعد مصدوم شد. امروز صبح بار دیگر با روبرتو حرف زدم و به او دلگرمی دادم".
سرمربی بارسا در مورد بهترین لحظه حضور در بارسلونا نیز صحبت کرد و گفت:" نمی‌توانم این را انکار کنم که روزهای دیگر در بارسلونا خوشحال بودم، به هر حال امروز آفتابی و ممکن است فردا ابری باشد. من بازی‌های روزهای گذشته را دوست داشتم ولی فردا به هرحال یک بازی دیگر و متفاوت است".

کومان در مورد اظهارت پیکه در مورد داوری گفت": آن صحبت‌ها متعلق به خودش بود. تصمیماتی بود که در آن شانسی نداشتیم اما آنها تصمیمات داور و همچنین VAR هستند. من فکر می‌کنم داورها صادق هستند و برای چیزی که میبینند سوت میزنند و به نفع تیم خاص کار نمی‌کنند".
او در مورد استراحت دادن به بازیکنانی که در رقابت‌های کوپا به میدان رفتند گفت:" این هرگز خوب نیست که یک مربی بگوید کدام بازی اهمیت بالاتری دارد. دوست دارم هرکاری را روز به روز و بازی به بازی انجام بدهم. این بهترین راه برای آماده کردن تیم و بردن بازی ها است. وضعیت فعلی برای ما سخت است چون بازی های زیادی را داشتیم، چهار بازی در وقت های اضافه و همچنین زمان برگزاری بازی های ما دیر است. ما باید ریکاوری کنیم و آن‌هایی که آماده اند، بازی خواهند کرد و آن‌هایی که آماده نیستند، بیشتر ریکاوری خواهند کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала