Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در دنیای زلاتان نژادپرستی جایی ندارد؛ به ایبرا اتهامی وارد نمی‌شود

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic
El futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که به زلاتان ابراهیموویچ، هیچ اتهامی نژادپرستانۀ وارد نیست و این بازیکن در جریان درگیری با لوکاکو، حرفی از نژادپرستی به زبان نیاورده.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و در جریان دیدار دو تیم آث میلان و اینترمیلان در چارچوب رقابت‌های کوپا ایتالیا، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم روسونری و روملو لوکاکو مهاجم نراتزوری‌ها به شدت با یکدیگر درگیری لفظی پیداکردند که منجر به اخراج ستاره سویدنی شد.

روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2021
ورزش
خبری از محرومیت طولانی نیست؛ تنها یک جلسه محرومیت برای زلاتان و لوکاکو

این دو بازیکن پس از این درگیری، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا و براساس گزارش داور «پائولو والری»، یک جلسه محروم از رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، محروم شدند.

این قضیه اما بسته نشد و در ادامه  اتهام نژاد پرستی به ستاره میلان وارد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این مورد تحقیقات بیشتر خودش را انجام داد.

زلاتان ابراهیموویچ پس از انتشار این موضوع در رسانه‌ها، ابراهیموویچ در توییتر خودش در این مورد نوشت و مدعی شد که در دنیایی زلاتان نژادپرستی وجود ندارد.

حالا مشخص شده که این در جریان درگیری با لوکاکو از واژه «الاغ کوچک» استفاده کرده که قبل در منچستریونایتد نیز به ستاره بلجیمی خطاب می‌کرده است.

زلاتان در این مورد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا توضیحات قناعت بخش داده و به همین دلیل و عدم شکایت لوکاکو، اتهامی به ستاره میلان وارد نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала