Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واضح با پوگبا درباره‌ی آینده صحبت کردیم

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر می‌گوید که مکالمه‌ای صریحی با پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، درباره آینده این بازیکن در اولدترافورد داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن 27 ساله از زمان بازگشت به اولدترافورد از یوونتوس در سال 2016 با شایعات بسیاری روبرو بوده و بخشی از این موضوع نیز به دلیل اظهارات مدیر برنامه‌های اوست.

مینو رایولا دو ماه قبل مدعی شده بود که دوران حضور این بازیکن در یونایتد به پایان رسیده و او نیاز دارد که تیمش را تغییر دهد.

 قرارداد بازیکن تیم ملی فرانسه در سال 2022 به پایان می‌رسد و هفته گذشته اعلام شد که او مذاکراتی را با باشگاه برای روشن شدن شرایطش انجام خواهد داد.

ماتیاس پوگبا، برادر این بازیکن، نیز مدعی شده بود که اگر یونایتد خواهان دریافت پولی برای فروش اوست باید همین حالا این کار را انجام دهد، در غیر این صورت او به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.

​ اما سولسشر درباره شرایط ستاره تیمش گفت: " شایعات پیرامون پل همیشه وجود داشته است. ما مکالمه صریحی با پل داشتیم، بنابراین مسائلی که درباره آن حرف زدیم و نحوه دیدن شرایط بین ما باقی خواهد ماند. من خوشحالم که او تمرکز کرده و واقعا خوب بازی می‌کند. او در وجودش خوشحال است و این نکته بسیار مهمی است. شما می‌توانید ببینید که پوگبا از فوتبال بازی کردن با پیراهن قرمز خوشحال است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала