کشته شدن 24 جنگجوی طالبان در سه ولایت افغانستان 

© Islamic Republic of Afghanistan Ministry of Defenseکشته شدن 24 جنگجوی طالبان در سه ولایت افغانستان 
کشته شدن 24 جنگجوی طالبان در سه ولایت افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 24 جنگجوی گروه طالبان در ولایت های بدخشان، ارزگان و کندهار خبر داد. 
انفجار در کندهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
دو انفجار در کندهار

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز شنبه ۱۸ دلو ۱۳۹۹ نوشت: شب گذشته طالبان در مربوطات "پایان شهر" ولسوالی بهارک ولایت بدخشان بالای پوسته های نیروهای دفاعی و امنیتی حمله کرده بودند. در نتیجه حملات متقابل نیروهای دفاعی و امنیتی، ۵ طالب کشته و ۸ زخمی شدند و حمله شان عقب زده شد.

این وزارت در گزارش دیگر نوشته است، که نیروهای دفاعی و امنیتی به حمایت قوای هوایی، در مربوطات ولسوالی گیزاب ولایت ارزگان عملیاتی را راه اندازی کردند. در نتیجه این عملیات، ۹ طالب کشته، ۴ تن زخمی شدند و ۲ موضع با مقدار از سلاح و مهمات شان تخریب گردید.

وزارت دفاع همچنان در خبرنامه جداگانه دیگر افزوده است، که روز گذشته طالبان در ساحات "بابران" و "شیون" ولسوالی ارغنداب وساحات "شاه قلندر" و "چرخ آب" ولسوالی پنجوایی ولایت کندهار تجمع نموده و پلان حمله بر نیروهای دفاعی و امنیتی را داشتند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که نیرو های دفاعی و امنیتی کشور به حمایت قوای هوایی، محل تجمع طالبان را هدف قرار دادند، که در نتیجه، ۱۰ طالب کشته و ۹ تن زخمی شدند و مقدار از سلاح و مهمات شان تخریب گردید.

یادآوری می کنیم، که ولایت های بدخشان، کندهار و ارزگان در سالهای پسین گواه درگیری های شدید میان نیروهای دولتی و جنگجویان گروه طالبان بوده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала