Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال برگزاری دیدار لایپزیگ – لیورپول در تاتنهام هاتسپر

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
اسکای اسپورت جرمنی گزارش داده است که ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپُست و تاتنهام هاتسپر در لندن، دو گزینۀ نهایی برای برگزاری دیدار رفت لایپزیگ و لیورپول خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لاپیزیگ حریف لیورپول خواهد بود و قرار است دیدار رفت این دو تیم تا چند روز دیگر به میزبانی تیم آلمانی برگزار گردد.

تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2020
ورزش
برنامه ویژۀ لیورپول برای جذب مهاجم لایپزیگ

براساس تصمیم دولت آلمان، ورود به مناطقی که شیوع نوع جدید ویروس کرونا در آن‌جاها دیده شده است، تا تاریخ 17 فبروری ممنوع می‌باشد و ورزشگاه ردبول آرنا که میزبان این دیدار است، شامل مناطق ممنوعه است.

دولت آلمان اخیراً اعلام کرد که هیچگونه استثنایی برای باشگاه لاپیزیک قایل نخواهد شد و این می‌تواند برگزاری دیدار دو تیم لیورپول و لایپزیک را به مشکل روبه‌رو سازد.

حالا یوفا در جست‌وجوی ورزشگاه امن برای برگزاری این دیدار است و انتخاب نخست این نهاد برگزار کننده لیگ قهرمانان، ورزشگاه پوشکاش آرنا در بوداپُست مرکز مجارستان است.

اسکای اسپورت آلمان امروز در گزارشی گزینه جدید را مطرح کرد و مدعی شد که ممکن است دیدار دو تیم در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگزار گردد.

این نشریه مدعی‌ست که پوشکاش آرنا و تاتنهام هاتسپر دو گزینۀ نهایی یوفا و باشگاه لایپزیگ محسوب می‌شود و احتمال زیاد می‌رود که دیدار دو تیم در یکی از این ورزشگاه‌ها برگزار گردد.

از سویی هم از احتمال تعویق این مسابقات نیز خبرهای منتشر شده و برخی منابع آلمانی مدعی اند که در صورت تداوم محدودیت‌های دولت آلمان، سفر لایپزیگ به بیرون از این کشور مساعد خواهد بود و این می‌تواند بازی دو تیم را به ماه مارچ موکول کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала