Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال تعویق دوباره بازی های افغانستان در انتخابی جام جهانی

© AFFتمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان
تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
فیروز مشعوف سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در صفحه فیس بوکش نوشته، احتمال دارد به خاطر قوانین سفت و سخت کرونایی، رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا دوباره دست خوش تغییر شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرار است طبق تقویم جدید فیفا که چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد، تیم ملی فوتبال افغانستان در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا در تاریخ های 5 و 10 حمل مطابق با 25 و 30 مارچ به ترتیب مهمان بنگلادش و میزبان عمان باشد.

آخرین دیدار افغانستان نیز در تاریخ 25 جون در خانه هند برگزار خواهد شد.

با این حال فیروز مشعوف مسئول نشرات و سخنگوی فدراسیون فوتبال افغاستان در صفحع فیس بوکش از احتمال تغییر در فورمت برگزاری مسابقات به خاطر شرایط کرونایی کشورها گفته است.

وی در فیس بوکش نوشته است: هر چند این تقویم توسط فیفا تایید شده، اما این احتمال وجود دارد با توجه به کم نشدن کرونا در بسیاری از کشورهای آسیا و سخت شد سفر با توجه به قوانین سفت و سخت قرنطنیه و پروتکل های بهداشتی، فیفا شاید مجبور شود بازی ها را با سه ماه تاخیر برگزار کند.

این احتمال نیز وجود دارد که بازی های هر گروه در یک کشور برگزار گردد که البته پیش بینی میشود بازی های گروه افغانستان بخاطر امکانات خوب و رعایت پروتکل های صحی در کشور قطر و در ماه جوزا ( جون ) برگزار گردد.

این خبر تا کنون از سوی فیفا مورد تایید قرار نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала