Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول 1 من‌سیتی 4؛ فتح‌ آنفیلد به دست بی رحم‌ترین سیتی پپ

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
تیم منچسترسیتی در بازی بیرون از خانه اما برابر حریف قدرتمندی چون لیورپول به برتری 4 گله رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حساس‌ترین بازی هفته 23 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره دو تیم لیورپول و منچسترسیتی امشب از ساعت 9:00 شب به وقت کابل به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با نتیجه 4-1 به سود من‌سیتی پایان یافت.

در این بازی نیمه اول را سیتیزن‌ها بهتر آغاز کردند اما فرصت سوزی کردند تا این‌که داور دقیقه 36 بازی پنالتی به سود این تیم گرفت که آنرا ایلکای گوندوگان به هدر داد تا نیمه اول بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم تیم سیتی برتری خود را حفظ کرد و از هر سوی برنامه کلوپ را به هم زد زیرا دو بار دیگر دروازه میزبان گشوده شد.

دیاز با خطا روی محمدصلاح مرتکب اشتباه شد و داور ضمن اهدای کارت زرد به او نقطه پنالتی را نشان داد که در دقیقه 63 ستاره مصری آنرا با پای چپ مستقیم داخل چارچوب قرار داد تا خوشحالی به رختکن میزبان برگردد.

در دقیقه 70 بازی با خطای فابینهو روی فودن، داور ضربه آزاد گرفت که به آنرا سیتی به گل بدل کرد اما به دلیل آفساید پذیرفته نشد.

اما دو دقیقه بعد فشار حملات سیتی بیشتر شد تا این‌که فودن در مقابل دروازه توپ را به گوندوگان رساند و او نیز دروازه کاملا خالی را باز کرد و حساب کار را 2-1 ساخت.

هنوز لیورپول از شوک گل دوم خارج نشده بود که این‌بار آلیسون با اشتباه مرگبارش توپ را به بازیکن حریف داد و او نیز رحیم استرلینگ را صاحب توپ ساخت تا با ضربه سر سومین گل سیتی را در دقیقه 76 ثبت نماید. 7 دقیقه بعد فیل فودن که خوش درخشیده بود مزد زحمات خود را گرفت و گل چهارم سیتی را به ثمر رساند جایی که با پای چپ از میان مدافعان لیورپول توپ را به زیبایی وارد دروازه کرد.

در ادامه‌ی کار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با حساب 4-1 به سود منچسترسیتی خاتمه یافت تا این تیم صدرنشینی خود را حفظ کرد و 50 امتیازی شد تا ضمن 1 بازی کمتر فاصله امتیازی خود را با منچستریونایتد رده دومی به عدد 5 برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала