Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوران طرفدار رئال هستند، اما جانب داری نمی‌کنند

© REUTERS / Albert Gea/ LivepicGerard Pique
Gerard Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
پس از اظهارات جراردپیکه مدافع بارسلونا نسبت به داوران در لالیگا؛ یکی از داوران معروف اسپانیایی به پاسخ وی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک؛ اخیراً جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا ادعا کرد که داوران در اسپانیا از رئال مادرید حمایت می‌کنند. این ایده پیکه بربنیاد نظر سال گذشته ایتورالده گونزالس مطرح شد که حواشی زیادی ایجاد کرد.

سال قبل ایتورالده گونزالس یکی از داوران بازنشسته لالیگا که 291 مسابقه را ویصل زده بود، اظهار داشت که طرفدار اتلتیک بیلبائو می‌باشد اما اکثریت داوران هوادار باشگاه رئال مادرید بودند.

وی در شبکه رادیویی کادناسر و نیز به موندو دیپورتیوو در مورد داورانِ هوادار رئال اظهار داشت: "90 درصد هوادار رئال مادرید و 10 درصد هوادار بارسلونا!"

پیکه دو روز پیش مدعی شده بود؛ ین بسیار طبیعی است که اگر داوران قبل از ورود به زمین بازی از یک تیمی طرفداری کنند و روی زمین چمن نیز از تیم محبوب شان حمایت کرده و به سود آن تیم ویصل بزنند. اما داور بازنشسته لالیگا دیشب در کادناسر پاسخ جرارد پیکه را داد و اظهار داشت:"بله؛ من چنین حرفی زدم ولی هرگز و هرگز صداقت و حرفه‌ای‌گری داوران را زیر سوال نبردم و هرگز بر این اعتقاد نیستم که جانبدارانه و به سود رئال ویصل زده باشند. سوالی از خود پیکه دارم؛ آیا زمانی که خودش برای ساراگوسا بازی می‌کرد(فصل 07-2006) برابر بارسا به گونه‌ای بازی می‌کرد که تیم محبوبش سود ببرد؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала