Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات شدید رئال در مصاف با تیم‌های رده پایین‌تر

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
عضو شوید
رئال مادرید بیش از حد مقابل تیم‌های رده پایین‌تر در لالیگا و دیگر بازی‌ها سختی می‌کشد و رنج می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان به سختی توانست یک سه امتیازی را از بازی با تیم رده پایین‌تر هوئسکا کسب نماید، زیزو با کارنامه درخشان‌اش باید اعتبار کافی را نیز به تیم برگرداند زیرا وقتی می‌گوید رئال مادرید قرار نیست تسلیم شود و آنها تا آخر می‌جنگند. اما امروزه اعتقاد کمی وجود دارد و حالا بیش از وعده‌ها، هواداران رئال نتایج، اهداف و عناوین را می‌خواهند.

لوس بلانکوس در دیدار مقابل هوئسکا سرخیو راموس، دنی کارواخال، فد والورده، لوکاس وازکز، رودریگو، ادن هازارد، ادر میلیتائو و ایسکو را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت اما برای شکست دادن حریف پایین رتبه‌اش به شدت سختی کشید.

تونی کروس و لوکا مودریچ بازی را کنترل کردند اما رئال مادرید با نزدیک شدن به محوطه جریمه مشکل داشت.

آنها شنبه در دومین بازی خود از پنج بازی آخر شان پیروز شدند اما هنوز این احساس وجود دارد که این تیم به موقعیت‌های زیادی برای گلزنی احتیاج دارد.

این مسئله با ضعیف شدن حریفان بیشتر آشکار می‌شود و آنچه در مقابل هوئسکا دیده می‌شد قبلاً برابر آلکویانو در کوپا دل‌ری شاهد بودیم.

آن روز رئال مادرید به دلیل اعتماد به نفس بیش از حد و رضایت خاطر، حذف شد و همین مسئله در مورد لیگ قهرمانان نگران کننده به نظر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала