Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران مصدومیت در رئال؛ زیدان دست به دامان جوانان شد + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر ختافه به جوانان فرصت خواهد داد زیرا به دلیل مصدومیت، اکثر ستاره‌های تیمش را در اختیار ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید از ابتدای این فصل با مصدومیت های پیاپی بازیکنان خود مواجه بوده است و زین الدین زیدان نتوانسته تا به این جا یک تیم کامل و بدون مصدوم را در اختیار داشته باشد.

Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
ورزش
گل تماشایی مدافع تیم زیر 19 سال رئال مادرید+ ویدیو

این تیم که قرار است بامداد چهارشنبه در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، میزبان ختافه باشد، تنها 13 بازیکن تیم اصلی را در اختیار دارد و بازیکنانی چون اودریوزولا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، ادر میلیتائو، فدره والورده، لوکاس واسکز، رودریگو و ادن هازارد به دلیل مصدومیت و تونی کروس را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

زیدان در این دیدار به دلیل بحران مصدومیت، دست به دامن جوانان شده است و 7 بازیکن کاستیا را به تمرینات فرا خواند تا در دیدار برابر ختافه به این تیم کمک کنند.

براساس گزارش مارکا، زیدان در فهرست بازیکنان دعوت شده برابر ختافه، از ماروین(19 ساله)، ویکتور شوست(20 ساله)، میگل گوتیرز(19 ساله)، آریباس(19 ساله)، آنتونیو بلانکو(19 ساله) و هوگو وایه‌خو(20 ساله) دعوت  کرده و دو بازیکن نیز از تیم A شامل می‌باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала