Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله سرمربی لیون به کومان: وقتی در مورد دپای صحبت می‌کنی، بی‌احترامی نیست؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون
رودی گارسیا سرمربی باشگاه لیون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
رودی گارسیا سرمربی لیون، در مورد علاقه کومان به ممفیس دپای واکنش نشان داد و مدعی شد که این کار سرمربی بارسلونا پس از پایان نقل‌وانتقالات، غیر حرفه‌ای است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی بارسلونا علاقۀ زیادی به دپای دارد و از سران باشگاه خواسته بود تا این بازیکن را هر طور شده به خدمت بگیرند.

ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2020
ورزش
هشدار به بارسا و کومان؛ پی اس جی هم دپای را میخواهد

در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان و زمستان گذشته، باوجود آنکه خود دپای هم علاقه زیادی به پیوستن به بارسلونا داشت، اما لیون اجازه این جدایی را نداد و با آبی‌اناری‌ها بر سر این انتقال به توافق نرسید.

کومان با این وجود هنوز هم در مورد دپای در گفت‌و گوهایش به صراحت صحبت می‌کند و این موضوع سبب ناراحتی سرمربی لیون شده است.

رودی گارسیا با توجه به گفته‌های کومان در مورد ابراز تمایل دی‌ماریا به بازی کردن در کنار مسی در باشگاه پاریسن‌جرمن، که گفته بود این بی‌احترامی به بارسلونا است، در گفت‌و گویی از سرمربی کاتالان‌ها انتقاد کرد.

او در این مورد به بین اسپورت گفت:" من در رسانه‌ها خواندم كه رونالد كومان از اینكه یک بازیکن پی‌اس‌جی قبل از بازی در لیگ قهرمانان در مورد حضور لیونل مسی در این باشگاه صحبت كرده، كمی آزرده شده. او این گفته‌ها را بی‌احترامی عنوان کرده اما وقتی خودش با وجود پایان نقل‌وانتقالات، در مورد بازیکن ما صحبت می‌کند، این بی‌احترامی نیست".

این در حالی‌ست که قرارداد دیپای تا پایان فصل با لیون اعتبار دارد و در تابستان آینده می‌تواند به صورت رایگان به بارسلونا بپیوندد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала