دانشمندان: ویروس کرونای انگلیس به سرعت در ایالات متحده در حال شیوع است

CC0 / / دانشمندان: ویروس کرونای انگلیس به سرعت در ایالات متحده در حال شیوع است
 دانشمندان: ویروس کرونای انگلیس به سرعت در ایالات متحده در حال شیوع است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
یک نوع ویروس خطرناک‌تر کرونا که برای اولین بار در انگلیس کشف شد، به سرعت در ایالات متحده در حال گسترش است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس یک مطالعه که پیش چاب آن در وب سایت medRxiv، منتشر شده گفته می شود که یک نوع ویروس خطرناک‌تر کرونا که برای اولین بار در انگلیس کشف شد، به سرعت در ایالات متحده در حال گسترش است و می تواند تا ماه مارچ به نوع مسلط در این کشور تبدیل شود.

جهش جدید ویروس کرونا در انگلیس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2021
جهش جدید ویروس کرونا در انگلیس 

این مطالعه که توسط گروهی متشکل از بیش از 50 کارمند از دانشگاه کالیفرنیا، آریزونا، هلیکس، موسسه تحقیقات اسکریپس و دیگران انجام شده است ، هنوز بررسی نشده است.

طبق این مطالعه، دانشمندان با تعیین توالی 212 ژنوم به اصطلاح گونه انگلیسی ویروس کرونا، دانشمندان دریافتند که B.1.1.7. چندین بار به ایالات متحده وارد شده است، حضور آن را می توان از پایان ماه نوامبر در ایالات متحده جستجو کرد.

خاطرنشان می شود که تا مارچ 2021، گونه B.1.1.7 ممکن است در میان تمام گونه های ویروس کرونا در این کشور شیوع پیدا کند، که ممکن است منجر به افزایش شدید عفونت ها و در فرجام به مرگ شود.

در اواسط دسامبر سال 2020، در مورد کشف جهش جدید ویروس کرونا در SARS-CoV-2 در انگلیس خبر داده شد. بعداً هیئت مشورتی انگلیس در مورد تهدیدهای تنفسی گونه جدید و نوظهور را تأیید کرد و مردم این کشور را به احتیاط بیشتر فراه خواند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала