صالح: اکنون ماموریت این است که واکسیناسیون را از شر بمب‌گذاران انتحاری شورای کویته ایمن نگه‌داریم

© Official Facebook Page of the Ministry of Foreign Affairs of the Islamic Republic of Afghanistan.صالح: اکنون ماموریت این است که واکسیناسیون را از شر بمب‌گذاران انتحاری شورای کویته ایمن نگه‌داریم
صالح: اکنون ماموریت این است که واکسیناسیون را از شر بمب‌گذاران انتحاری شورای کویته ایمن نگه‌داریم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
معاون نخست ریاست جمهوری از کشور هند بخاطر فرستادن به موقع واکسین ضد کرونا تشکری کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، با رسیدن نخستین محموله واکسین کرونا از هند، اکنون امرالله صالح گفته است که:"با تشکر از هند برای این کمک به موقع".

سپاسگزاری ارگ ریاست جمهوری و وزارت خارجه افغانستان از هند به خاطر واکسین کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
سپاسگزاری ارگ ریاست جمهوری و وزارت خارجه افغانستان از هند به خاطر واکسین کرونا

او افزوده است که: "اکنون ماموریت ما این است که واکسیناسیون را از شر بمب‌گذاران انتحاری شورای کویته، بم گذاران بم دست ساز، حمله کننده‌گان و افراد بدبین ایمن نگه‌داریم".

این در حالی‌ست که روز گذشته سرپرست وزارت صحت افغانستان اعلام کرد، که 500 هزار دوز واکسین کرونا "کویشیلد" ساخت هند، از طریق اتحادیه جهانی تأمین واکسین (کواکس) به افغانستان فرستاده شده است.

وزیر خارجه هند نیز فرستاده شدن واکسین از کشورش به افغانستان را ایستادن همیشگی با دوستان خوانده است.

افغانستان در میان کشورهایی بوده است که بحران کرونا به رغم رعایت نشدن قرنطینه تلفات بسیار زیادی بر جای نگذاشت، هرچند در این کشور بهانه برای زیاد بودن تلفات، کم نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала