Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرار بوفون از محرومیت سنگین

© REUTERS / Massimo PincaSoccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match
Soccer Football - Serie A - Juventus vs Sampdoria - Allianz Stadium, Turin, Italy - April 15, 2018 Juventus' Gianluigi Buffon gestures to the fans at the end of the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
جان لوئیجی بوفون ستاره باتجربه یوونتوس، محروم نخواهد شد زیرا اتهام توهین به مقدسات که به این بازیکن نسبت داده می‌شود، ثابت نشد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا، هفته گذشته در ورزشگاه جوزپه‌مه آتزا، میان دو تیم اینترمیلان و یوونتوس برگزار شد که بیانکونری‌ها به لطف دو گُل رونالدو، به برتری رسیدند.

در این بازی اما در یک صحنه کلمه‌ای از دهان بوفون خارج شده که توهین به مقدسات تلقی می‌شد و خطر محرومیت او را تهدید می‌کرد.

حالا اما گازتا دلو اسپورت مدعی‌ست که بوفون محروم نخواهد شد زیرا فایل صوتی باکیفیت از اظهارات وی در دست نیست تا اتهامش ثابت شود.

از سویی هم جیانپائولو کالورسه (داور بازی) در گزارش خود چیز در این مورد ذکر نکرده  و دادگاه ورزشی هم احتمال محرومیت را رد کرده است.

بوفون اما هنوز در معرض خطر بزرگ دیگر قرار دارد زیرا در دیدار برابر پارما به تاریخ 19 سپتمبر نیز چنین کلماتی را به زبان آورده که تصمیمی در این مورد تا هنوز گرفته نشده.

به این ترتیب بوفون می‌تواند در دیدار برگشت کوپا که فردا شب در ورزشگاه تورین برگزار خواهد شد، بیانکونری‌ها را همراهی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала