فشار تهاجمی غرب بر روسیه ادامه دارد

© Sputnik / Ramil Sitdikovماریا زاخاروا سکرتر مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخاروا سکرتر مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
ماریا زاخاروا: کشورهای غربی همچنان به اقدامات تهاجمی خود در امور داخلی روسیه ادامه می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه گفت: "مأموریت دائمی پولند در اتحادیه اروپا یک جلسه آنلاین با نمایندگان مخالفین به اصطلاح روسی ما در مورد (لئونید ولکوف رئیس شبکه منطقوی" ستاد ناوالنی " و ولادیمیر آشورکوف مدیر اجرایی نهاد مبارزه با فساد دولتی صحبت می کنیم) - این شخصی است که در تصاویر فیلمبرداری با سرویس های ویژه بریتانیا مشاهده شده است که در آن بحث در مورد موضوع تأمین مالی تعدادی از پروژه ها، یکی از آنها با هدف بی اعتبار کردن سیستم بانکی روسیه برای جلب رضایت بانک های بریتانیا بود. مردم گفتند که امروز کنفرانسی در محل مأموریت دائمی پولند به اتحادیه اروپا برگزار شد ، "

بایدن ناوالنی بلاگر و مخالف دولت روسيه باید بی‌درنگ  آزاد شود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
بایدن: ناوالنی باید بی‌درنگ آزاد شود

زاخارووا نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه روی آنتن کانال تلویزیونی راشاتودی گفت: "نه تنها پولند بلکه کشورهای اتحادیه اروپا، بلکه بیش از 20 کشور وجود داشت، ایالات متحده و بریتانیا نیز به آن پیوستند. مهربانی کرده ببینید، آنچه به اصطلاح غربی های ما انجام می دهند: با این روش آنها حمله غیرقانونی، تهاجمی خود را علیه ما انجام میدهند".

زاخارووا ، با ذکر مثال از دیدار سفیر بریتانیا با یکی از اعضای نهاد مبارزه با فساد دولتی ، قبلاً اظهار داشت که دیپلمات های روسی برخلاف همکاران خارجی به خود اجازه ملاقات با مخالفان و سرویس های اطلاعاتی کشورهای دیگر را نمی دهند. پیش از این ، کانال تلویزیونی RT ویدئویی از مکالمه بین ولادیمیر آشورکوف، مدیر اجرایی نهاد مبارزه با فساد دولتی و کارمند سفارت بریتانیا، که استخبارات روسیه او را عامل MI6 می داند ، منتشر کرد. ذکر شده است که در ثبت سال 2012، آشورکوف ، مدیر اجرایی نهاد مبارزه با فساد دولتی ، اطلاعات را از سرویس های استخبارات امریکا درخواست می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала