مشاور ترامپ: رئیس جمهور سابق اکنون خوشبخت و آرام است

© REUTERS / CARLOS BARRIAبیانیه ترامپ پس از استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا
بیانیه ترامپ پس از استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید، ترامپ "به مجرد ترک کاخ سفید خودش را خوشبخت و آرام احساس نموده و و لحظات بسیار لطیف را نیز با خانواده‌اش سپری نمود".

به گزارش اسپوتنیک، جیسون میلر، استراتژیست سابق کمپین ترامپ اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه ساندی تایمز ادعا کرد،  دونالد ترامپ، بعد از ترک کاخ سفید در ماه گذشته میلادی "واقعا آرامش داشته" و از جدا بودن از توئیتر نیز "خوشحال" است و حتی ممکن است رسانه اجتماعی متعلق به خودش را راه بیندازد.

به گفته میلر، این "اولین بار در سالهای اخیر بود که من دیدم رئیس جمهور واقعا آرامش دارد".

ترامپ: من خودم رسانه می سازم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.01.2021
ترامپ: من خودم رسانه می سازم

او گفت: تنها 45 نفر دیگر در تاریخ آمریکا این  احساس را که گویا جهان را روی شانه‌های خود دارید تجربه کرده‌اند...و این که بتوانید نفستان را بیرون بدهید و بدانید که بعد از چهار سال، دیگر کل مسئولیت متوجه شما نیست.

وی افزود: او گفته که حضور نداشتن در رسانه‌های اجتماعی و اینکه در معرض "اتاق انعکاس پرنفرتی که رسانه‌های اجتماعی مکررا به آن تبدیل می‌شوند" نیست، واقعا خوب بوده است.

او اظهار کرد: این چیزی است که بانوی اول سابق نیز از آن حمایت کرده است. او گفته که این را دوست دارد و او (ترامپ) خیلی خوشحالتر است و خیلی بیشتر از خودش لذت می‌برد.

پیش از این، توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی حساب های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را برای دوره های مختلف مسدود کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала