Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: پی‌اس‌جی در حال کسب هویت جدید است

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
پوچتینو از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مارسی راضی است و به ستایش از آن‌ها پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌جرمن، پس از پیروزی 2 بر 0 تیمش در مقابل المپیک مارسی، در گفت و گویی شرکت کرد.

PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
مارسی 0 – پی‌اس‌جی 2؛ برتری پاریسی‌ها در دربی لوکلاسیک برابر رقیب دیرینه
پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت:«نمایش خیلی خوب و محکمی بود. خیلی برای بازیکنان خوشحالم، برای هوادارانمان، همه کارکنان و باشگاه خوشحالم چرا که بردن این نوع بازی ها برای همه مهم است. پس از بک ماه، سعی کردیم رابطه خوبی در تیم ایجاد کنیم و روز به روز بهتر شویم».
سرمربی آرجنتینی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«من فکر می کنم کسب چنین پیروزی هایی و شادی که این پیروزی ها به دنبال دارند، بسیار مهم است. من فکر می کنم داشتن چنین نوعی از شادی و کسب این پیروزی ها بسیار مهم است. همیشه خوب است که به تلاش کردن ادامه دهید».
پوچتینو در پایان صحبت‌هایش در مورد رویارویی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:«لیگ قهرمانان اروپا یک رقابت کاملا متفاوت است. هر بازیکنی آرزوی بازی و درخشش در این رقابت مهم را دارد. بازی سختی برابر بارسلونا پیش رو داریم. ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم. تیم در حال کسب هویت جدید است».

در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه لیل با 54 امتیاز در صدر قرار دارد. تیم‌های لیون و پاری سن ژرمن هم به ترتیب با 52 و 51 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала