Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک خیرخواهانۀ رونالدو و نامزدش برای نجات جان کودک سرطانی + عکس

© REUTERS / Jon NazcaПортугальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019
Португальский футболист Криштиану Рональду с возлюбленной Джорджиной Родригес на красной дорожке церемонии вручения премии MTV Europe Music Awards 2019  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس و نامزدش برای نجات جان یک کودک سرطانی، کمک مالی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، توماس کودک 7 سالۀ پرتگالی، در ماه سپتمبر سال 2019، به  سرطان سلول‌های عصبی مبتلا شد و این بیمار رفته رفته جان او را در خطر انداخت.

 

 وضعیت این کودک در ماه اکتوبر سال 2020، وخیم شد و داکتران به والدین او گفتند که در صورتی انجام چند عمل جراحی که هزینۀ سنگینی دارد، ممکن است توماس از مرگ حتمی نجات یابد.

براساس گزارش نشریه سان، کریستیانو رونالدو و جورجینیا رودریگز پس از دریافت این خبر و آگاهی از وضعیت اقتصادی خانواده توماس، دست به کار شده اند و بخش بزرگی از هزینه‌های درمان این کودک 7 ساله را پرداخته اند.

این خبر با وجود مخالفت رونالدو و نامزدش، از سوی ایوانا خواهر جورجینیا در انستاگرام همگانی شد و او از ضمن آگاهی دهی از وضعیت خوب صحی توماس، از ستاره پرتگالی قدردانی کرد.

رونالدو در حالی به توماس کمک کرده است که قبل از این نیز از این قبیل اقدامات خیرخواهانه انجام داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала