Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

 کومان: ذهنیت برنده تیم ستودنی است؛ مسی بازیکنی حیاتی برای بارسلونا محسوب می‌شود

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا از عمکلرد شاگردانش به خصوص لیونل مسی مقابل رئال بتیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با درخشش لیونل مسی که به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد بازی باخته را مقابل بتیس با برد عوض کرد تا به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا سانتاندر بازگردد.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
بتیس 2-3 بارسلونا؛ سه امتیاز نفسگیر با گلزنی مسی؛ تعویض‌های طلایی کومان سرنوشت بازی را عوض کرد
رونالد کومان در نشست خبری پس از دیدار گفت:«ذهنیت برنده تیم ستودنی است و با  وجود اینکه به بازیکنانی میدان داده شد که کمتر در ترکیب اصلی قرار می گرفتند اما به پیروزی رسیدیم. مصدومیت آرائوخو کمی کار را برای دیگر اعضای تیم دشوار کرد ولی در نیمه دوم بازی نه‌چندان خوب نیمه اول جبران شد و با سه گلی که زدیم به برتری ارزشمندی دست یافتیم».
سرمربی بارسلونا افزود:«نفراتی که تعویض شدند تا زمانی که بازی کردند عملکرد خوبی داشتند. خوشحالم ترینکائو گل برتری تیم را به ثمر رساند. این گل برای او مهم است و انگیزه‌اش را برای ادامه فصل مضاعف می‌کند».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در پایان صحبت‌هایش با ستایش از فوق ستاره تیمش گفت:«مسی در جریان بود که در ترکیب ابتدایی نیست و قرار بود در زمان نیاز به تغییر تاکتیک وارد زمین شود که این اتفاق افتاد. با آمدن مسی تیمی متفاوت و عالی‌تر هستیم و کسی نمی‌تواند نقش مؤثر او در ترکیب تیم را انکار کند. این موضوع ثابت شده که مسی بازیکنی حیاتی برای بارسلونا محسوب می‌شود».

بارسلونا یک بار دیگر توانست بازی باخته را با برد عوض کند و این مهم با ورود لیونل مسی به زمین در نیمه دوم میسر شد. کاتالان با برتری 2-3 بر بتیس، نهمین برد خارج از خانه متوالی خود را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала