امریکا به قلت واکسین کرونا مواجه گردیده است

© AP Photo / Zhang Yuweiامریکا به قلت واکسین کرونا مواجه گردیده است
امریکا به قلت واکسین کرونا مواجه گردیده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
ایالات متحده، در حالی که خبرهای در مورد واکسیناسیون عمومی نشر نموده است، به کمبود واکسین کرونا ویروس SARS-CoV-2 مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، Politico خبر داده است که ایالات متحده، در حالی که خبرهای در مورد واکسیناسیون عمومی نشر گردیده است، کمبود واکسین کرونا ویروس SARS-CoV-2در امریکا وجود دارد.

واکسن های فایزر و مدرنا در امریکا ۵۵ نفر را به کام مرگ بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2021
واکسن های فایزر و مدرنا در امریکا ۵۵ نفر را به کام مرگ بردند

گفته شده است که 30 میلیون امریکایی قبلاً حداقل یک دوز واکسین دریافت کرده اند و روزانه حدود 1.3 میلیون آمپول واکسین در کشور تزریق می شود. با این همه، بودجه برای توزیع ادویه محدود است و مقامات بدون اینکه بتوانند همه شهروندان را واکسین کنند، اعلان نمودند که تمام شهروندان را واکسین می نمایند. بنابراین، بخش قابل توجهی از 1 میلیارد دالر اختصاص یافته برای این کمپین هنوز "مسدود" است.

به گزارش این نشریه به نقل از مارک وبر، مسئول فدرال برای مبارزه عمومی علیهCOVID-19، اظهار  داشته است: "ما باید محصول را قبل از تشویق مردم برای تهیه آن در دسترس قرار دهیم. یک تعداد سیاسی ها اظهار داشتند که این یکی از دشوارترین چالشهای دولت امریكا است.

طبق گزارش The Hill ، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده ، برای واکسیناسیون جهانی از میدان های سپورت که توسط لیگ ملی فوتبال تهیه شده استفاده خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала