Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد با امباپه؛ بند مخصوص برای باشگاه محبوب

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé
Kylian Mbappé - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن علاقه زیادی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه دارد و تصمیم گرفته که بند فسخی مختص رئال مادرید را در این قرارداد بگنجاند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپانیایی «آ.اس» مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌جرمن قصد دارد بند فسخ مختص به رئال مادرید را در قرارداد کیلیان امباپه بگنجانند تا این باشگاه مادریدی پیش از هر باشگاهی دیگری موفق به جذب ستاره فرانسوی شوند.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2021
ورزش
امباپه تمدید می‌کند؛ اما به این شرط

در این صورت شرایط برای رئالی‌ها نیر بسیار بهتر خواهد شد با این حال قیمت بالای او چیزی نیست که هر باشگاهی توان پراختنش را داشته باشد و همین موضوع کار را کمی پیچیده کرده است.

اما رئال مادرید مدتهاست که به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای جذب امباپه است و این بازیکن نیز رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر دارد. قرارداد او با پاریس در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و این تیم به صورت جدی به دنبال تمدید قرارداد اوست.

پیش از این گفته شده بود که لیورپول نیز به جذب او علاقمند است اما کلوپ اظهار داشت که این باشگاه چنین هزینه‌ای نخواهد کرد. شایعات پیرامون جدایی مهاجم تیم ملی فرانسه در سال‌های اخیر بارها و بارها به گوش رسیده است.

او با درخشش خود در ترکیب پاری‌سن‌جرمن و همچنین قهرمانی جام جهانی 2018 در ترکیب فرانسه موفق شده توجه بسیاری از بزرگترین باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала