Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

7 ستاره با شکوهی که دلیل ماندن زیدان هستند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
عضو شوید
7 ستاره در ترکیب فعلی رئال مادرید هستند که سبب شده‌اند تا با تلاش‌های شان زیدان روی نیمکت هدایت رئال باقی بماند.

به گزارش اسپوتنیک؛ گارد قدیمی هنوز در کنار زیدان است، اگرچه آسیب دیدگی و بازسازی دوباره سبب شده تا برخی از بازیکنان اصلی از ترکیب بیرون شده باشند اما هفت نفر هستند که از زمان شروع فصل تاکنون برای مربی فرانسوی فراتر از بازی ایستاده‌اند. آنها تمرکز شان را از دست نمی‌دهند و بیماری‌های جزئی ندارند زیرا آنها همیشه در تیم ایستاده‌اند و به اعتماد به نفس مربی خود پاسخ مثبت می‌دهند.

کورتوا، واران، کاسمیرو، مندی، کروس، بنزما و مودریچ با تلاش وافر خود مربی فرانسوی را روی نیمکت حفظ کرده‌اند. آنها بازیکنانی هستند که بیشترین بازی و بیشترین دقیقه را انجام داده‌اند، علاوه بر این برخی از آنها تلاش خود را با پاسخ به درخواست تیم‌های ملی تکرار می‌کنند. آنها 7 ستاره باشکوه زیدان هستند، آنهایی که هرگز شکست نمی‌خورند، آنهایی که تیم را در لحظات سخت یدک می‌کشند.

در بیش از 5 ماه از فصل هیچ یک از ترکیب دور نشده است. آنها در 29 بازی که تیم انجام داده بیش از 75 درصد از دقایق را بازی کرده‌اند. ذکر ویژه برای مودریچ که در سن 35 سالگی و پایان قراردادش در ماه جون هیچ چیز پشت سر نمی‌گذارد و بدون اینکه به آینده فکر کند، در بهترین عملکرد خود قرار دارد. ستاره کروات حاضر است برای ماندن، دستمزد خود را کاهش دهد، تعهدی که راموس یا لوکاس واسکز از آن اباء ورزیده‌اند. موقعیت گالیسی عجیب است، بازیکنی که به تیم جوانان و مادریدی بودن خود می‌بالد.

کورتوا همه اینها را بازی کرده و تیم را با حفظ توپ‌های خود در صدر نگه داشته است. واران فراز و نشیب‌هایی دارد اما در این فصل علاوه بر بازی‌های تیمش 34 بازی انجام داده است. ستاره فرانسوی با وجود این که مرتکب اشتباه می‌شود، هرگز پنهان نمی‌شود اما همانند بازی مقابل هوئسکا موفقیت‌هایی نیز دارد. کاسمیرو قلب و نژاد تیم است و جایگزین راموس فراری می‌شود. کروس ثابت قدم، حرفه‌ای است که بازی را بدون کمترین تلاش انجام می‌دهد. بنزما برای زیدان گل و ظرافت به ارمغان می‌آورد. آنها کسانی هستند که زیدان را در بدترین شرایط نجات می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала