Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشورت خبیب با رونالدو و الخلیفی برای حضور در دنیای فوتبال

© Sputnik / Said TsarnaevRussian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov
Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
خبیب نورماگومدوف قهرمان بازنشسته مبارزات آزاد، در مورد حضور در دنیای فوتبال با کریستیانو رونالدو و ناصر الخلیفی صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در مبارزه اصلی 245 سازمان « یو اف سی» خبیب نورماگومدوف برای عنوان قهرمانی سبک وزن سازمان یو اف سی برابر جاستین گیجی قرار گرفت و موفق شد در فاصله 01:34 مانده به پایان روند دوم از طریق سابمیشن تراینگل چوک، گیجی را تسلیم کند و ماموریتش برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مبارزان تاریخ سازمان یو اف سی را به پایان برساند.

Russian Mixed Martial Arts Fighter Khabib Nurmagomedov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.10.2020
حبیب: در کودکی دوست داشتم فوتبالیست شوم، رونالدو سرشار از انرژی است

حبیب، اما پس از پایان مبارزه با اعلام ناگهانی خبر بازنشستگی خود از دنیای مبارزات هنر‌های رزمی ترکیبی طرفداران خود را غافلگیر کرد.

این مبارز روس با وجود اصرار دانا وایت رییس سازمان یو اف سی، بازگشت به دنیای مبارزات آزاد را رد کرد و مدعی شد که تصمیم او به خداحافظی از دنیای مبارزات آزاد نهایی است.

این بازیکن که حالا در دنیای مبارزات آزاد فرصت درخشش ندارد، به دنبال تبدیل کردن رویای کودکی‌اش به حقیقت است و می‌خواهد در دنیای فوتبال بدرخشد.

وی سال گذشته به یو اف سی روسیه گفته بود:"فوتبال برای من ورزش شماره یک است. از بچگی آرزو داشتم که فوتبالیست باشم و همیشه فوتبال را تماشا کرده ام. به نوعی، فوتبال نسبت به هنرهای رزمی مختلط بهتر است، لازم نیست با کسی بجنگید یا کسی را بزنید- شما فقط به چمن می‌دوید و به همه نشان می‌دهید که توانایی انجام  این بازی را به صورت حرفه‌ای را دارید. البته، سخت است اما من آن را بیشتر از MMA دوست دارم".

خبیب که اخیراً مدتی را با ورجیل فن‌دایک مدافع مصدوم لیورپول در دبی سپری کرده و دیدار نیز از باشگاه اسپارتاک مسکو داشته است، در گفت‌وگویی مدعی شده که در مورد حضور در دنیای فوتبال با رونالدو و ناصر الخلیفی مشورت کرده است.

او در این مورد به Match TV گفت:" بازی فوتبال در سطح حرفه‌ای یک از رویاهای کودکی من است. البته من چنین آرزویی دارم. بالاخره فوتبال سلطان ورزش است. من حتی با چند نفر صحبت کرده‌ام. من با رییس یوفا الکساندر چفرین، ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریسن‌جرمن و کریستیانو رونالدو صحبت کرده‌ام".

این در حالی‌ست که خبیب با رونالدو رابطه بسیار دوستانه دارد و ستاره پرتگالی پس از بازنشسته‌گی مبارز روس، به او پیامی فرستاده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала