Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

می‌توانم حداقل برای پنج یا شش سال دیگر بازی کنم

© REUTERS / Marcelo del Pozoلاعب ريال مدريد إيدين هازارد
لاعب ريال مدريد إيدين هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
ستاره بلجیمی رئال مادرید امیدوار است که بتواند پنج یا شش سال دیگر به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد، ستاره بلجیمی رئال مادرید، هفته پیش یک بار دیگر با مصدومیت عضلانی مواجه شد تا حضورش در این تیم همچنان تحت تاثیر مصدومیت های پیاپی باشد.

Chelsea's Eden Hazard takes on an Eintracht Frankfurt defender in the Europa League semi final last week - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
چلسی در تلاش باز گرداندن هازارد با مبلغ اندک
این بازیکن رئال مادرید در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص اینکه او امیدوار است چند سال دیگر به فوتبالش ادامه دهد، ااظهار داشت:«فقط امیدوارم که تا زمانی که ممکن است فوتبال بازی کنم. همیشه سعی می کنم از از لحظاتی که روی زمین چمن دارم لذت ببرم».
هازارد در ادامه گفت:«به این فکر نمی کنم که در چند سال آینده کجا خواهم بود، تلاش می کنم که روی مسابقه بعدی تمرکز کنم و جلسه بعدی تمرین. وقتی به پایان حرفه خود برسم، می توانم به عقب نگاه کنم و ببینم چه دستاوردهایی داشته ام، اما در حال حاضر اولویت من این است که خوب بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم».

هازارد از زمانی که در سال 2019 از چلسی به رئال مادرید پیوست، با مصدومیت های پیاپی دست به گریبان بوده. ستاره همیشه مصدوم رئال در این مدت تنها توانسته در 35 مسابقه در تمام رقابت ها برای لوس بلانکوس به میدان برود و از این تعداد تنها 13 بار در این فصل رنگ زمین چمن مسابقه را دیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала