Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین خرید تابستانی توخل مشخص شد + عکس

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که چلسی با ژروم بواتنگ مدافع آلمانی بایرن مونیخ به توافق نهایی دست یافته و این بازیکن تابستان آینده به جمع آّی‌ها اضافه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه چلسی با ژروم بواتنگ مدافع آلمانی بایرن مونیخ به توافق رسیده است و این بازیکن 32 ساله در تابستان آینده به این تیم خواهد پیوست.

این بازیکن 32 ساله با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری قرارداد دارد و به نظر می‌رسد برای ادامه سفر فوتبالی‌اش لیگ برتر انگلیس را انتخاب کرده است.

بر اساس گزارش سایت تودوفیچاخس و بیلد آلمان، بایرن مونیخ برنامۀ برای تمدید قرارداد ژروم بواتنگ ندارد و به دنبال به خدمت  گرفتن دایوت اوپامکانو از لایپزیگ است.

به همین دلیل مدیر برنامه‌های بواتنگ برسر جزییات نهایی با چلسی به توافق رسیده و این بازیکن تابستان آینده به صورت آزاد راهی استمفورد بریچ خواهد شد تا تحت نظر توخل برای آبی‌ها به میدان برود.

بواتنگ که در سال 2011، از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 346 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته که ضمن به ثمر رساندن 10 گُل، موفق به کسب 20 جام قهرمانی نیز شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала