Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی دیگر رئال مادرید؛ احتمال فروش «رافائل واران» در تابستان قوت گرفت

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل واران
رافائل واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
پس از سرخیو راموس، رئال مادرید در خطر از دست دادن دیگر مدافع فیکس خود قرار دارد

به گزارش اسپوتنیک، نشریۀ اسپانیایی «مارکا» گزارش کرده که اگر رفائل واران در هفته های آینده مشخص کند که قصد دارد به همکاری خود با لوس بلانکوس پایان دهد، رئال مادرید تلاش خواهد کرد که تا پیش از تابستان این بازیکن را به فروش برساند.

واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
ورزش
واران روی جلد مارکا و آ اس؛ هم وطن به داد زیدان رسید

هر چند با توجه به چند ماهی که تا پنجره تابستانی باقی مانده است، اولویت باشگاه قانع کردن واران به ماندن در مادرید است. با این حال هنوز چند ماه تا شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی باقی است و رئال مادرید امیدوار است واران را برای ماندن، متقاعد کند.

اخیرا واران با آژانس نقل و انتقالاتی CAA اسپورتس قرارداد همکاری امضا کرده که این آژانس نقل و انتقالاتی در فوتبال انگلیس بسیار فعال است. این در حالی است که آنتونی، برادر واران قبلا مدیر برنامه او بود.

طبق گزارش ترسفرمارکت، واران ارزشی حدود 70 میلیون یورو دارد، او در کنار کاسمیرو دومین بازیکن گرانقیمت رئال مادرید پس از تیبو کورتوا است که 75 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

رئال مادرید که مدت ها است از مشکلاتی که در تمدید قرارداد با راموس و واران دارد، با خبر است، می داند که ممکن است در آینده نزدیک در خط دفاع خود به دردسری جدی بر بخورد.

به همین دلیل است که در پنجره زمستانی رئال مادرید تلاش کرد که دیوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ، را راضی به آمدن به مادرید کند. به گزارش مارکا، آلابا موافقت کرده که در پایان این فصل به رئال مادرید یکجا شود.

واران 27 ساله است و این یعنی در بهترین سال های فوتبالی اش قرار دارد، همین مسئله باعث می شود که این مدافع فرانسوی رئال مادرید به گزینه ای گران قیمت در بازار تبدیل شود.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала