Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستارۀ سویا: اگر دروازه بارسا را باز کنم، جشن نمی‌گیرم

© REUTERS / Marcelo Del PozoLa Liga yeniden başladı
La Liga yeniden başladı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
ایوان راکیتیچ ستاره کروات سویا گفته است که در صورت گُل زنی به بارسلونا، خوشحالی نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فردا شب سویا در دیدار رفت نیمه‌نهایی جام حذفی، در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان میزبان بارسلونا است و دیدار دشواری برابر تیم دوم لالیگا دارد.

El momento del choque del jugador del Barcelona, Lionel Messi, con el defensa del Sevilla, Diego Carlos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2021
یک ماه سخت و نفسگیر برای کاتالان‌ها؛ سویا در کوپا حریف بارسا شد

این دیدار برای ایوان راکیتیچ، ستارۀ کروات سویا، خاص است زیرا با دوستان قدیمی خود دیدار می‌کند و برای تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

راکیتیچ که در ابتدأ فصل در نیوکمپ برابر یارانش سابقش قرار گرفته بود، برای نخستین بار در سانچر پیزخوان برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد و گفته است که در صورت گُلزنی در این دیدار، خوشحالی نخواهد کرد.

او در این مورد گفت:" با آن که در چند سال آخر بارسلونا با من درست رفتار نکرده، اما من دختری دارم که در بارسلونا به دنیا آمده و دوستان زیادی نیز در تیم و این شهر دارم. هواداران نیز با من همیشه مهربان بوده اند و قدردان شان هستم. به همین دلیل در صورتی که به بارسلونا گُل بزنم، آن را حشن نخواهم گرفت".

راکیتیچ در مورد مسی و تمدید قراردادش گفت:" لئو چندی پیش گفت که در پایان فصل تصمیم گیری خواهد کرد و باور دارم که این حق را به دست آورده تا خودش در مورد آینده‌اش تصمیم گیری کند. او باید جایی باشد که قلبش می‌خواهد، جایی که بتواند فوتبالی که می خواهد را بازی کند. مسی باید شاد باشد و خوشبختانه اخیرا در بارسا او را خوشحال می بینم و این در شکل بازی ها و نتیجه‌گیری بارسا هم مشخص است".

راکیتیچ در حالی چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است که در تابستان پس از 6 سال بارسلونا را ترک کرد و به سویا پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала