Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به درخواست نیمار در گروه وتس‌آپ پی‌اس‌چی پیوست

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در گروه وتس‌آپ بازیکنان پاری‌سن‌جرمن حضور دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن دوست و هم بازی سابق خود  لیونل مسی را برای آشنا شدن با بازیکنان و همچنین جو تیم پی‌اس‌جی به گروه واتساپ بازیکنان این تیم دعوت کرده است.

El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
واکنش تند نشریه‌های کاتالانی از جلد جنجالی «فرانس فوتبال» در مورد مسی

مسی نیز دعوت نیمار را پذیرفته و عضو این گروه شده است. اگرچه خروج این فوق ستاره از بارسلونا زمانی یک محال بود، اما با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر این مسئله بیش از هر زمانی محتمل به نظر می‌رسد و با اظهارنظرهای جنجالی نیمار و دی ماریا در خصوص فصل بعدی مسابقات و بازی کردن آن‌ها کنار لیونل مسی، احتمالات بیش از هر زمانی قوت گرفته‌اند.

اگرچه باشگاه بارسلونا مایل نیست تا به سادگی برترین بازیکن تاریخ خود را از دست بدهد، اما نمی‌توان با اطمینان درباره شرایط و وضع موجود صحبت کرد. به هر ترتیب لیونل مسی در ماه ژوئن یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و می‌تواند کاملاً رایگان به هر تیمی منتقل شود.

از سوی دیگر این بازیکن آرجنتینی حتی در همین لحظه نیز می‌تواند با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود اما آنطور که پیداست وی فعلاً از انجام این کار خودداری کرده است. با توجه به اتمام قرارداد لیونل مسی در انتهای فصل با باشگاه بارسلونا شایعاتی درباره جدایی این بازیکن منتشر شده است. البته مسی این موضوع را تکذیب کرده است.

بارسلونا و پاری سن ژرمن هفته آینده در چارچوب رقابت‌‎های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی تیم پاریسی به مصاف هم می‌رود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала