Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم بایرن مونیخ در رادار لیدزیونایتد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo
Brazil's Douglas Costa during the friendly football match between the Russian and Brazilian national teams. File photo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی لیدز یونایتد به دنبال جذب داگلاس کاستا، مهاجم بایرن مونیخ است.

به گزارش اسپوتنیک، داگلاس کاستا، مهاجم برازیلی یوونتوس که به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند، مورد توجه مارسلو بیلسا سرمربی مشهور آرجتینی لیدز یونایتد در لیگ جزیره قرارگرفته است.

دیگو کاستا Футбол. Лига Европы. Матч Атлетико - Локомотив - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2021
نقل‌وانتقالات زمستانی؛ نقشۀ میلان برای خرید داگلاس کاستا

با توجه به عملکرد ضعیف او در این چند سال در تیم‌های یوونتوس و بایرن مونیخ، به نظر می‌رسد این مهاجم 31 ساله سال آینده را در لیگ جزیره و برای سرمربی آرجنتینی تیم لیدزیونایتد بازی کند. این مهاجم برازیلی در سال 2015 با قراردادی به ارزش 30میلیون یورو از تیم ‌شاختار دونتسک اوکراین به بایرن‌مونیخ منتقل شد.

کاستا پس از 2 فصل حضور در بایرن با قراردادی قرضی به یوونوتس منتقل شد و با توجه به شروع خوب او در یوونتوس، این باشگاه تصمیم گرفت که در سال 2018 قرارداد او را با مبلغ 40 میلیون یورو دائمی کند. اما در این 2 سال بعد از مصدومیت‌های فراوان وی، باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت که بار دیگر او را به باشگاه سابق خود بایرن و این بار به صورت قرضی منتقل کند.

با توجه به این موضوع که او در شرایط فعلی تحت هدایت هانسی فلیک چندان فرصتی برای بازی را به دست نیاورده است و در این تیم به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده و همچنین اتمام قرارداد قرضی او با باشگاه آلمانی، به نظر می‌رسد حضور در انگلیس و تیم هجومی لیدز یونایتد می‌تواند این ستاره برازیلی را به روز‌های اوج خود بازگرداند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала