Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار بالاتر از رونالدو و مسی؛ ستاره برازیلی صاحب گران‌ترین کفش‌های جهان

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
مهاجم برازیلی پاری‌سن‌جرمن صاحب گران‌ترین قرارداد تامین کفش در میان تمام بازیکنان جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور ستاره برازیلی باشگاه پاری‌سن‌جرمن در میان تمام بازیکنان دنیای فوتبال موفق شده است که گران‌ترین قرارداد تجاری را برای تامین کفش هایش منعقد کند.

Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
واکنش امباپه به خبر تمدید قراردادِ نیمار با پاریسن‌جرمن

این ستاره 29 ساله با بستن قرار دادی به مبلغ 23 میلیون یورو با شرکت پوما توانسته است که در حضور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو 2 ستاره بزرگ دنیای فوتبال صاحب گران ترین قرارداد برای تامین کفش های خود شود .

در رتبه های بعدی در ارتباط با این موضوع لیونل مسی با 18 میلیون یورو و کریستیانو رونالدو با 15 میلیون یورو در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. کیلیان امباپه هم تیمی نیمار در پی‌اس‌جی نیز در رتبه چهارم این رده بندی قرار دارد.

ستاره برازیلی که در تابستان گذشته شایعات فراوانی پیرامون بازگشتش به بارسلونا مطرح شده بود در آستانه تمدید قرارداد با پاری‌سن‌جرمن قرار گرفته است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد نیمار نوشت:«پاریس در حال کار بر روی جزئیات نهایی برای تمدید قرارداد با نیمار است، تمدید قرارداد به زودی انجام خواهد شد، نیمار به شخصه می‌داند پاریس به شدت دنبال جذب لئو مسی است اما مسی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است».

View this post on Instagram

A post shared by PUMA (@puma)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала