Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند نشریه‌های کاتالانی از جلد جنجالی «فرانس فوتبال» در مورد مسی

© REUTERS / Juan MedinaEl delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid
El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2021
عضو شوید
نشریات کاتالانی از دیدن فوق ستاره بارسلونا با لباس پاری‌جرمن روی جلد فرانس فوتبال واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، مجله فرانس فوتبال به عنوان یکی از معتبرترین نشریات فوتبال، روز گذشته (دوشنبه) روی جلد خود لباس پاری‌سن‌جرمن را برتن مسی کند.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
رونمایی «فرانس فوتبال» از مسی با لباس پی‌اس‌جی + عکس

این موضوع بر علاوه ناراحتی هواداران بارسلونا، خشم دو نشریه کاتالانِ موندو دپورتیوو و اسپورت را در پی داشته است. اسپورت در جلد امروز خود به این مسئله اشاره کرد که فرانسوی ها عامدانه به دنبال ایجاد تنش و درگیری هستند چرا که لیونل مسی هنوز بازیکن بارسلونا است و به تصویر کشیدن او با پیراهن پاری سن ژرمن، بی اخلاقی است.

این در حالی است که حدود یک هفته دیگر بارسلونا باید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌جرمن برود و در کاتالونیا این عقیده وجود دارد که فرانسوی ها عامدانه جنگ روانی را آغاز کرده اند.

بحث جدایی مسی از بارسلونا هنوز هم یکی از داغ ترین سوژه‌‌ها برای رسانه‌ها است. این بازیکن 33 ساله قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده و بسیاری حدس می‌زنند او از تیم اسپانیایی جدا خواهد شد.

2 تیم متمولی که توانایی پرداخت هزینه های مسی را دارند پاری‌سن‌جرمن و منچستر سیتی هستند و فرانس فوتبال هم طبیعتا دوست دارد مسی در لیگ فرانسه حضور پیدا کند تا از جذابیت‌های رسانه‌ای او استفاده کند.

مدت هاست شایعاتی در خصوص جدایی لیونل مسی از بارسلونا به مقصد پاری‌سن‌جرمن به گوش می رسد و حتی اعضای باشگاه پاریسی هم در این خصوص صحبت کرده اند که مسلما این صحبت ها به مذاق هواداران و مدیران بارسلونا خوش نمی آید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала