Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به فکر ستاره قرضی سویا در ایبار

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
مانی مدعی شده که بارسلونا برایان گیل ستاره قرضی سویا در ایبار را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بارسا به کار خود برای یافتن استعدادهای جوان برای تقویت ترکیب تیم اول ادامه می‌دهد. پس از موفقیت در خرید پدری و آرائوخو و ظهور ترینکائو پس از گل او مقابل بتیس، این باشگاه متقاعد شده که این راهی است که سیاست جوان سازی را ادامه دهد و یک بازیکن لالیگایی دیگر وجود دارد که علاقه زیادی به بارسایی شدن دارد.

بارسلونا قصد دارد برایان گیل، وینگر قرضی سویا در ایبار که یکی از شگفتی‌های این فصل است و از او یکی از بازیکنان با بیشترین پیش بینی در فوتبال اسپانیا یاد می‌شود.

برنامه کادناسر اطمینان می‌دهد که بارسا در انتظار تکامل برایان گیل است که فردا پنجشنبه 20 ساله می‌شود.

مانی در برنامه کادناسر اشاره کرده و گفت: "در حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال اسپانیا است و من او را با نیمار مقایسه می‌کنم، نام او برایان گیل است. او از نیمار چیزهای بسیار متنوعی دارد: او می‌تواند به عنوان یک وینگر در وسط و به عنوان وینگر چپ بازی کند. عالی است. من با رامون پلانز صحبت کرده‌ام و او برایان گیل را در ذهن دارد. اگر آنها اکنون این کار را انجام دهند او یک بند 35 میلیونی دارد اما اگر با سویا تجدید قرارداد کند، یک بند 150 میلیونی خواهد داشت."

برایان گیل تا سال 2023 با سویا قرارداد دارد و به نظر می‌رسد برای بارسا دشوار خواهد بود که با توجه به شرایط حساس باشگاه بارسا قرارداد خود را بگیرد اما نام او در لیست بازیکنان تقویت کننده قرار دارد و اگر سرانجام در اردو باشد، او را خواهیم دید نه در آینده."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала