Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عوامل دوندگی عالی بارسا در سال 2021: هفت نام برای بهتر شدن بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
بارسلونا در سال 2021 نمایش‌های درخشانی ارائه داده و هر روز نسبت به بازی‌های قبلی خود با حضور چند ستاره جوان رو به بهبودی است.

به گزارش اسپوتنیک؛ هفته‌ها می‌گذرد و بارسا بازی به بازی بهتر می‌شود و نتایج بهتری کسب می‌کند. تیم به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگری متحد شده است. همه نشانه‌ها که ایجاد می‌شود خوب است. و همه چیز با آغاز سال جدید فرا رسیده است. نسخه این بارسا 2021 خیره کننده است...

مسابقات بارسلونا در سال 2021

هوئسکا 0-1 بارسلونا (لالیگا)

اتلتیک بیلبائو 2-3 بارسلونا (لالیگا)

گرانادا 0-4 بارسلونا (لالیگا

رئال سوسیه‌داد 2-2 بارسلونا | 4-3 در ضربات پنالتی (سوپرجام اسپانیا)

بارسلونا 2-3 اتلتیک بیلبائو (سوپرجام اسپانیا)

کورنلا 0-2 بارسلونا (کوپا دل‌ری | روند32)

الچه 0-2 بارسلونا (لالیگا)

رایووایکانو 1-2 بارسلونا (کوپا دل‌ری | روند16)

بارسلونا 2-1 اتلتیک بیلبائو (لالیگا)

گرانادا 3-5 بارسلونا (یک چهارم نهایی کوپا دل‌ری)

بتیس 2-3 بارسلونا (لالیگا)

دلایل مختلفی باعث شده که تیم کومان 29 امتیاز از 33 امتیاز آخر لیگ را بدست آورد. چندین کلید برای توضیح این‌که تنها مسابقه‌ای که آنها در این سال جدید از یازده مورد اختلاف پیروز نشده‌اند فینال سوپرجام با اتلتیک بیلبائو بوده است. برخی از عواملی که باعث شده بارسا در مسابقات عادی شش پیروزی پیاپی به دست بیاورد.

دی‌ یونگ - پدری

اولی در حال حاضر بازیکن خیره کننده آژاکس است. مورد دوم جوانی که به تازگی به سن بلوغ رسیده، با فُرم و راه تقریباً در این بارسا کهنه‌کار است. هر دو سُکاندار جدید خط میانی بارسا هستند، منطقه‌ای که بارسلونا از شب‌های بزرگ و مجموعه عناوین در آن شکل گرفته است.

بهبودی گریزمان و دمبله

هر دو بدون حتی شروع کننده منظم در ترکیب اول کومان شروع به کار کردند. امروز آنها لحظات شیرین را تجربه می‌کنند. آنتوان یکی دیگر از اهداف 2021 با گل، پاس گل و دو گل پیروزی بخش دیگر (گرانادا و بتیس) است که لبخند او را برگردانده است.

 

متعهدترین مسی

فوق ستاره آرجانتینی امروز کاپیتانی است که بارسا آرزویش را ​​داشت. قاطع و مثل همیشه متعهد. لئو در حال حاضر 13 گل در لیگ دارد که در جموع روی 17 گل در این فصل تأثیر داشته است. اما فراتر از گل‌ها، چیزی که شمارخ "10" همیشه آن را تضمین کرده، پس از کنار گذاشتن تمام سر و صدای بیرون و به تعویق انداختن تصمیم درباره آینده‌اش، یک مسی در حمله فشار، در کار دفاعی و با روحیه تازه دیده می‌شود.

اثرگذاری جوردی آلبا

تابستان گذشته او یکی از نام‌های درخشان بود که توسط بخش گسترده‌ای از طرفداران مورد توجه قرار گرفت. گمانه زنی‌ها در مورد جدایی او در "عملیات انقلابی" وجود داشت اما مدافع کناری در باشگاه باقی ماند. امروز همکاری او با مسی همچنان یکی از بهترین سلاح‌های تهاجمی بارسا است و چهره او دوباره ارزیابی شده است.

 

محکومیت کومان

مربی هالندی شخصیت و شهامت خود را برای بازسازی بارسای ویرانه نشان داده است. از روی ناچاری فضیلت کرده است. او یک وینگر که به اکادمی متمایل است اختراع کرده، او سالها میانه روی پیدا کرده و توانسته اعتماد به نفس چندین ستاره خود را به دست آورد. وی به این نتیجه رسیده که آب و هوا در رختکن بی نظیر است و تیم وحدت را منتقل می‌کند و قایقرانی در سخت‌ترین لحظات ضروری می‌باشد.

آرائوخو

او در برابر بتیس آسیب دید و زنگ خطر به صدا درآمد. هواداران بارسلونا دست به دعا می‌شوند تا مدافع میانی مقابل PSG  در دسترس باشد. بله وجود او اساسی به نظر می‌رسد. چیزی که در ابتدای فصل تعداد کمی از افراد تصور می‌کردند یا هیچ کس. پیکه قبلاً گفته بود، بارسا برای 10-15 سال یک مدافع میانی چشمگیر دارد. ستاره‌ای به این واقعیت مربوط می‌شود که او در سویل یا مقابل آلاوز نخواهد بود و کنار رفتن او تیم را شرطی می‌کند. مانند بازگشت پیکه، دو بازیکن پایتخت که کومان به آن‌ها نیازمند است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала