Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مندی پرکاربردترین خرید از زمان کروس

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
فرلاند مندی ستاره فرانسوی رئال مادرید بعد از تونی کروس پرکاربردترین بازیکن ترکیب زیدان در این فصل بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ فرلاند مندی به یکی از ستون‌های اصلی تیم زیدان تبدیل شده است. باید مدتی به عقب برگردید و یک قرارداد رئال مادرید را پیدا کنید، به استثنای دو دروازه‌بان ، کیلور ناواس اول و کورتوا بعدا، که جایگاه خاصی در ترکیب یازده نفری رئال مادرید به دست آورده‌اند. نه ستاره‌هایی مانند هازارد و نه بازیکنان جوانی مانند اودگارد در این فصل و نیم موفق به پیروزی یا اضافه شدن دقایق بیشتری شده‌اند، در زمانی که ستاره لیون سابق به جز تونی کروس سفیدپوش بوده است.

آخرین مورد امضای قرارداد که در ترکیب نصب شد دقیقاً تونی‌ کروس در فصل 14-15 بود. در آن سال او با خامس، چیچاریتو، لوکاس سیلوا و کیلور وارد شد. سال بعد کواچیچ، دانیلو، کیکو کاسیا، لوکاس واسکز و وایخو به خدمت گرفته شدند. لیست به ترتیب ترتیب ادامه دارد: یورنته، مایورال، ماریانو، اودگارد و موراتا در فصل 16-17 آمدند. تئو، سبایوس و اشرف حکیمی در 17-18؛ براهیم دیاز، ماریانو دیاز، اودریوزولا، وینیسیوس، کورتوا در 18-19؛ رودریگو، میلیتائو، یوویچ و هازارد در 19-20 در حالی‌که برای این مبارزات هیچ کس امضا نشده است.

بعد از گذشت یک و نیم فصل از ورود مندی، به جز دو دروازه‌بان و کروس، هیچ یک از این بازیکنان به اندازه ستاره فرانسوی از دقایق خود لذت نبردند. خامس در اولین فصل حضور خود نمایش خود را برای مربی فرانسوی به رخ کشید اما در نیمه اول فصل دوم به دلیل آسیب دیدگی عضلانی به سختی کار خود را از دست داد.

از 26 خرید در مادرید خود لوکاس، کروس، ماریانو، اودریوزولا، وینی، رودریگو، میلیتائو و هازارد حضور دارند اما هیچ یک به اندازه مندی ترتیب دهنده گل دوم با پیراهن مادرید برابر ختافه، در ترکیب یازده نفره زیدان حضور نداشته است. به لوکاس واسکز که اکنون مصدوم شده است.

مندی جایگاه خود را در سمت چپ بدست آورده، اگرچه بازیکن فرانسوی قبلاً در سمت راست نیز قرار گرفته و همچنین واران و ناچو به عنوان مدافع وسط سوم مقابل بوردالاس کار کرده است. مندی علاوه بر دفاع محکم، در بازی حمله‌ای مادرید تأثیر دارد، تا جایی که او بازیکن زیدان است که بیشترین دریبل را می‌زند و بیشترین دریبل را با موفقیت به اوج می‌رساند، بیش از دو بار در هر بازی: با 53 تلاش از 81 تلاش، برای 49 از 66 توسط مودریچ و در مکان سوم وینیسیوس با 40 دریبل از 93 تلاش. اما این اعداد در مقایسه با بقیه موارد دفاعی اصلی لیگ پابرجا هستند. نفر اول ژاوی گالان است، اگرچه درست است که او در هوئسکا در حال بازی است اما مندی بعداً می‌آید با 52 دریبل از 85 بار تلاش، تئو هرناندز را شکست می‌دهد.

مندی در هر دقیقه لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است، در چهار بازی لیگ فقط یک بازیکن تعویضی بوده و یکی از معدود افرادی است که از آفت مصدومیت در تیم نجات یافته است. او در مادرید از زمان ورود 57 بازی و 4520 دقیقه بازی در اختیار دارد، ارقامی که فقط کروس در این یک و نیم سال در مادرید از همه خریدهای آلمانی فراتر رفته است. سفیدپوشان برای وینگر 48 میلیون به لیون پرداختند اما ارزش آن تا انتقال او نزدیک است. طبق گزارش ترانسفرمارکیت 40 میلیون تخمین زده شده، همان قیمت کارواخال و فقط هشت بازیکن تیم اصلی از آن پیشی می‌گیرند.

در این فصل مندی ششمین بازیکن پرکاربرد زیدان است که تنها توسط کورتوا، واران، بنزما، مودریچ و کاسمیرو پیشی گرفته است. و او ادامه خواهد داد زیرا مارسلو پس از دانستن آسیب دیدگی‌اش حدود سه هفته خارج از زمین خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала