Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیچ هواداری فکر نمی‌کند که ما قادر به قهرمانی نیستیم

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ختافه که منجر به پیروزی 0 - 2 این تیم شد، تقدیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در حالی در ورزشگاه خانگی خود میزبان ختافه بود که بسیاری از نام‌های روی نیمکت برای فوتبالدوستان و حتی هواداران این تیم نیز آشنا نبود، چرا که با توجه به مصدومیت اکثریت بازیکنان این تیم را بازیکنان آکادمی به عنوان بازیکن ذختیره تشکیل میدادند.

 زیدان پس از بازی مدعی شد که قصد تعویض وینیسیوس را داشته اما با توجه به مصدومیت ماروین، برنامه خود را تغییر داده است.

 این پیروزی باعث شد که رئال مادرید به فاصله 5 امتیازی اتلتیکو مادرید برسد، هرچند تیم صدرنشین دو بازی کمتر انجام داده است.

​ زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: " بله، برنامه اولم تعویض وینیسیوس بود، اما وقتی ماروین پارک مصدوم شد شرایط فرق کرد. امروز این کار را انجام دادیم چون باید با شرایط غیبت تعداد زیادی از بازیکنان کنار می‌آمدیم. ما خیلی خوب بازی خوانی کردیم و من برای بازیکنان خوشحالم چون این کار آسانی نبود.

ما خصوصا در دفاع بسیار خوب بودیم. فکر می‌کنم هیچ هواداری فکر کند که ما قادر به قهرمانی در لیگ نیستیم. اتفاقا برعکس است و آنها همیشه فکر می‌کنند که ما می‌توانیم همه چیز را تغییر دهیم. به همین دلیل ما هم تلاشمان را می‌کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала