Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه 0 – اینتر 0؛ دبل دور رفت رونالدو برای فینالیست شدن بیانکونری کافی بود

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
بازی یوونتوس و اینتر با تساوی بدون گل به پایان رسید که با توجه به پیروزی بیانکونری ها در بازی رفت در سن سیرو، تیم پیرلو به فینال کوپا ایتالیا دست پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا در تورین بین یوونتوس و اینتر برگزار شد که تساوی بدون گل نتیجه نهایی این دیدار حساس بود.

نیمه نخست بازی متعادل بود و نیمه دوم هم در دقایق ابتدایی به همین شکل پیش رفت، اما اینتر که با توجه به شکست 2 بر یک در بازی رفت نیاز به گل و پیروز شدن داشت، کم‌کم روی دروازه یووه خیمه زد. با این حال دربی ایتالیا نه گل داشت و نه برنده، اما در مجموع این یوونتوس بود که برای بیستمین مرتبه راهی فینال جام حذفی شد.

اینتر برای این که شانس صعود به فینال را داشته باشد به حداقل دو گل نیاز داشت اما آن طور که باید و شاید زهردار نبودند و حرفی برای گفتن نداشتند. بدین ترتیب اینتر همچون همشهری خود میلان با جام حذفی ایتالیا وداع کرد و حالا یووه به فینال می رود تا به مصاف یکی از دو تیم آتالانتا و ناپولی برود. ناپولی مدافع عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا است و حضورشان در فینال می تواند به جذابیت های بازی اضافه کند هر چند که آتالانتا با گاسپرینی نیز تیم بسیار سرسختی به شمار می رود.

به هر صورت یووه در روزهایی که سخت تلاش می کند تا اختلافش با صدر جدول لیگ ایتالیا را جبران کند فعلا به کسب دومین جام فصل خود پس از سوپرجام ایتالیا نزدیک شده است. به نظر می رسد که پیرلو با ادامه فصل و با گذر زمان بهتر تیم خود را پیدا می کند و همین مسئله باعث می شود تا کیفیت بازی بیانکونری ها نیز بهتر شود. جوان هایی نظیر مک کنی، کولوسفسکی و ... کاملا در تیم یووه جا افتاده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала