Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سربلندی ترشتگن در تقابل ها با سویا

© AFP 2023 / Miguel Ruiz / FC BarcelonaИгрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания
Игрок FC Barcelona Марк-Андре тер Стеген во время тренировки в Сан-Хуан Деспи, Испания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
مارک-آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا در مصاف‌های تیم‌اش با سویا عملکرد درخشان داشته و بدون شکست بوده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارک-آندره تر اشتگن در دوران حرفه‌ای خود در بارسلونا برابر سویا بازی‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. این دروازه‌بان آلمانی از زمان ورود به اسپانیا 11 بار با تیم اندلسی روبرو شده و هرگز در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورده است.

وی همچنین سه عنوان قهرمانی در برابر آنها کسب کرده که شامل یک سوپرجام یوفا، یک سوپرکاپ اسپانیا و یک کوپا دل‌ری است.

علاوه بر این در دو مسابقه اخیرش مقابل آنها که هر دو در لالیگا سانتاندر بوده‌اند، تر اشتگن دروازه خود را بسته نگه داشته است. او امیدوار خواهد بود که این رکوردها چهارشنبه شب که دو تیم یک بار دیگر به مصاف هم می‌روند، ادامه یابد.

موفقیت تراشتگن برابر سویا در فصل 2015/16 در فینال سوپرجام یوفا آغاز شد - دیداری که باشگاه کاتالان پس از وقت اضافی 5-4 برنده شد.

در همان فصل و در ماه می، بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری با نتیجه 2-0 مقابل تیمی که در آن زمان هدایت‌اش را اونای امری برعهده داشت، فینال کوپا دل‌ری را به سود خود به پایان بُرد و تر اشتگن بار دیگر در دروازه قرار داشت.

در فصل‌های 2016/17 و 2017/18 این دروازه‌بان بار دیگر با تیم آندلوسی از هم تلاقی کرد و بارسلونا در دو بازی پیروز شد و در دو بازی دیگر به تساوی رسید.

در سال 2018/19، بارسلونا پس از شکست 2-1 سویا، با تر اشتگن در تورنمنت سورجام اسپانیا قهرمان شد. سال گذشته، آنها یک بار دیگر از مسیرها عبور کردند. کاتالان‌ها در نیوکمپ با برتری 4 بر صفر به برتری رسیدند و آنها در استادیوم سانچس پیزخوان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

رونالد کومان تصمیم گرفت هفته گذشته مقابل گرانادا در کوپا دل‌ری با تر اشتگن همراه شود و این به ضرر نتو باشد.

مربی هالندی می‌داند که این تورنمنت یک فرصت عالی برای برداشتن اولین جام نقره‌ای با بارسا است و قصد ندارد دروازه‌بان خود را بچرخاند مانند برخی دیگر از مربیان. به همین ترتیب او احتمالاً یک بار دیگر با تراشتگن همراه خواهد بود که بلوگرانا برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی به استادیو سانچز پیزخوان سفر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала