Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا هالند به درهای خروجی دورتموند نزدیک شده است؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد بخاطر شرایط نه چندان مناسب دورتموند امکان خروج ستاره های این تیم از جمله ارلینگ هالند بسیار زیاد است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش رسانه های آلمانی، دورتموند این روز ها وضعیت خوبی در لیگ ندارد آن ها با کسب 32 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و شانس این تیم هر روز با این نتایجی که کسب میکند برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در حال کاهش پیدا کردن است.

دورتموند اعلام کرد با وجود کاهش دستمزد ها در نیم فصل اول 26 میلیون یورو ضرر کرده است و با توجه به شرایط کرونایی هنوز نمیشود امیدی به حضور هواداران در ورزشگاه ها داشت و شاید بد ترین اتفاق های برای این تیم دوست داشتنی رخ بدهد.

​اگر این تیم از سود مالی حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم ناکام بماند با توجه به شرایطی که به وجود می آید این تیم مجبور به فروش یکی از فوق ستاره های خود میشود که ارلینگ هالند و سانچو در صدر این لیست هستند. احتمال خروج سانچو بیشتر به نظر میرسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала