Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد 1 – وست‌هم 0؛ فرصت‌ سوزی مهاجمان و درخشش هافبک‌ها ادامه دارد

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عضو شوید
در رقابت‌های جام حذفی انگلستان موسوم به FA Cup، منچستریونایتد به سختی موفق شد با نتیجه 1 بر 0 از سد وستهام بگذرد و راهی دور بعدی رقابت‌ها شود.

به گزارش اسپوتنیک، در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد به سختی و در پایان 120 دقیقه موفق به شکست وستهام با یک گل شد.

تیم تحت هدایت مویس 90 دقیقه را خوب مقاومت کرد، اما در دقیقه 97 مک‌تامینی پاس رشفورد را به قعر دروازه مهمان فرستاد تا شیاطین‌سرخ راهی مرحله بعد شوند.

ا توجه به اینکه اوضاع در لیگ برتر انگلیس به شکلی پیش رفته است که احتمال قهرمانی منچسترسیتی بسیار زیاد شده و منچستریونایتد کار سختی در لیگ انگلیس دارد، شاگردان اوله گونار سولسشر، نگاهی ویژه به جام حذفی دارند تا بلکه بتوانند در این رقابت‌ها قهرمان شوند و فصل را بدون جام به پایان نرسانند.

این بازی در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شد و منچستریونایتد به نوعی میزبان بود و در نهایت موفق شد بازی را هم ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала