Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفرت هواداران از حرکات ایسکو در مقابل ختافه

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
ایسکو پس از این‌که یک دقیقه و 20 ثانیه بازی‌ساز رئال مادرید شروع به گرم کردن کرد، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایسکو مطمئناً بازیکن دلخواه زیدان در رئال مادرید نیست و در جریان پیروزی 2-0 سه‌شنبه شب مقابل ختافه نتوانست وضعیت خود را بهبود ببخشد.

بازیکن 28 ساله اغلب زیر نظر زین الدین زیدان به نیمکت ذخیره‌ها رفته و این یک بار دیگر در جریان جدال آنها در لالیگا اتفاق افتاد.

با این حال پس از آن‌که یک دقیقه و 20 ثانیه شروع به گرم کردن کرد، حرکات او در کنار خط خشم بسیاری از طرفداران را برانگیخته است.

فیلم هایی از این حادثه در نیمه دوم نشر شده که وی در حال راه رفتن با مربی، دیده می‌شود که کلاه پشمی خود را در می‌آورد تا موهایش را چندین بار با ریختن آب روی دستانش تَر کند، در حالی‌که مربی این کار را تماشا می‌کند.

در حالی که مربی در مورد تمرینات آنها صحبت می‌کند هنوز می‌توان ایسکو را در حالی که ظاهر می‌شود و موهای بلند خود را به شکل دُم اسبی می‌بندد، وقت زیادی را گرفت. سرانجام او آماده شد و بعداً به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 76 جایگزین مارکو آسنسیو شد.

با این حال حرکات او قبل از آمدن به زمین از توجه بسیاری از طرفداران که او را در توییتر مورد انتقاد قرار دادند، دور نمانده است.

یکی از کاربران نوشت: "چه شرم آور، بسیاری از مردم می‌میرند تا پنج دقیقه برای مادرید بازی کنند. امیدوارم که به زودی ترک کنی. من هرگز نخواهم فهمید که چطور یک فرد حرفه ای آماده بیرون رفتن برای گرم شدن برای بازی نیست." دیگری را منفجر کرد. آنها در طول سخنان خود ادامه دادند: "این احترام به باشگاه و هم تیمی ها نیست."

یکی از کاربران نوشت: "مهمتر از همه این عدم احترام مطلق به مربی بدنی است که منتظر است تا جوان موهای خود را شانه کند. شرمنده"

شخص دیگری با تکرار این دیدگاه‌ها نوشت: 'شرم بزرگی است. به عنوان مادریدیستا خون شما می‌جوشد. من نمی‌فهمم که چگونه او توانسته اینقدر اُفت کند تا جایی که در زمین گام بگذارد. او 28 ساله است و به نظر می‌رسد که او 40 ساله باشد. از نظر جسمی از فُرم خارج شده و علاوه بر این موهای زشتی دارد."

یک نفر در شبکه‌های اجتماعی ایسکو را به کمبود حرفه‌ای متهم کرد که مربوط به دوران سانتیاگو سولاری به عنوان سرمربی رئال در طول فصل 19-2018 است. آنها نوشتند: "شما وقتی سولاری را سرزنش می‌كردید مثل یك فرد حرفه‌ای و ورزشكار خوب رفتار نمی‌كردید، خیلی كمتر از شما این رفتار انتظار می‌رفت. شما با رفتار خود به هم تیمی‌ها و باشگاه خود احترام نمی‌گذارید."

ایسکو در این فصل فقط 15 بار در رئال در تمام رقابت‌ها به میدان رفته است. او تنها 12 دقیقه از 12 مسابقه آخر تیمش در لالیگا را بازی کرده و تلاش می‌کند تا تأثیرگذار باشد و شرایط فعلی خود را برجسته سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала