Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی شدید پی‌اس‌جی از مصدومیت نیمار در آستانه جدال حساس برابر بارسا

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
نیمار ستاره برزیلی پاریس در بازی جام حذفی دچار مصدومیت شد و بلافاصله زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در نیمه دوم بازی شب گذشته پی‌اس‌جی برابر کان نیمار در حالی که احساس درد می کرد زمین مسابقه را ترک کرد؛ موضوعی که باعث شد نگرانی های زیادی در مورد این ستاره برازیلی ایجاد شود.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
کان 0 – پی‌اس‌جی 1؛ صعود شاگردان پوچتینو در شب مصدومیت نیمار

در صورتی که غیبت وی در دیدار رفت برابر باشگاه سابقش تایید شود، مرد 29 ساله برازیلی پس از «آنخل دی ماریا» دومین غایب بزرگ پی‌اس‌جی در دیدار برابر بارسا خواهد بود. ستاره برزیلی پی‌اس‌جی قرار است امروز(پنجشنبه) تحت آزمایش قرار گیرد تا میزان دقیق مصدومیتش مشخص شود.

پوچتینو پس از دیدار تیمش برابر کان در این خصوص اظهار داشت:«در حال حاضر اظهارنظر در مورد میزان مصدومیت نیمار سخت است. خواهیم دید. به اطلاعات بیشتری در مورد مصدومیتش نیاز داریم اما مصدومیت از ناحیه ماهیچه نزدیک کننده ران است».

سرمربی پی‌اس‌جی در ادامه درباره پیروزی تیمش گفت:«به هدف بزرگ خود که پیروزی و صعود به دور بعد بود دست پیدا کردیم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم عملکرد ما بهتر شد و توانستیم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کنیم».

در همین ارتباط اکیپ مدعی شده که مصدومیت نیمار به گونه ای است که او به طور قطع دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا را از دست خواهد داد و تنها یک معجزه می تواند او را به این بازی برساند؛ این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن یکی دیگر از ستاره‌های خود یعنی آنخل دی ماریا را هم در آن مسابقه به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نیمار بعد از چند بازی دوری از میادین به خاطر آسیب دیدگی برابر کان به میدان رفت اما بازهم مصدوم شد این درحالی است که پاری‌سن‌جرمن باید سه شنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا برود.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала