Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری؛ بارسلونا با شکست برابر سویا از فینال دور شد

© REUTERS / MARCELO DEL POZOمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
جدال رفت نیمه نهایی کوپا دل‌ری با شکست بارسا مقابل سویا همراه بود.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار رفت نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری بین تیم‌های سویا و بارسا برگزار شد و شاگردان لوپنگی توانستند حریف قدرتمند خود را با دو گل شکست دهند.

Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2021
عوامل دوندگی عالی بارسا در سال 2021: هفت نام برای بهتر شدن بارسلونا

در همان دقایق نخستین بازی بارسلونا می‌توانست توسط «لیونل مسی» به گل برسد که ضربه او را «بونو» دروازه‌بان میزبان به زیبایی مهار کرد. به تدریج، سویا که از خط میانی قدرتمندی سود می‌برد بر شرایط بازی مسلط شد و در دقیقه 25 «جولس کاند» مدافع پیش‌تاخته این تیم به زیبایی سه بازیکن بارسلونا را پیش‌روی برداشت و دروازه حریف را گشود.

در نیمه دوم بارسلونا سعی داشت با حفظ توپ و حرکات از جناحین به دروازه حریف نزدیم شود اما در این راه ناکام ماند. بر خلاف روند بازی و در دقیقه 85، «ایوان راکیتیچ» هافبک باتجربه اهل کرواسی که سابقه سال‌ها حضور در بارسلونا را دارد موفق شد گل دوم سویا را به ارمغان آورده و تیمش را به بُرد بزرگی برساند.

سویا با هدایت جولن لوپتگی در یک سال و نیم اخیر بارها برای بارسا مشکل سازی کرده و این بار نیز توانست تیم کاتالان را شکست بدهد.

حالا مسی، گریزمان و سایر ستارگان بارسا که به سختی تیمشان را به مرحله کنونی رسانده اند باید همه تلاش خود را انجام بدهند تا بارسا شانس حضور در فینال را از دست ندهد چرا که به نظر می رسد کوپا در دسترس ترین جام برای بارساست که نباید به سادگی از آن دست بکشند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала