Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واحد نژند و سیمع فیضی در مسکو وارد قفس خواهند شد

© photo: Darmal Atall Lakhuواحد نژند و سمیع فیضی
واحد نژند و سمیع فیضی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
دو ورزشکار مبارازات آزاد کشور برای به نمایندگی افغانستان در صدمین دور مسابقات سازمان جهانی «فایت نایتس گلوبل» در شهر مسکو شرکت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیکف درمل لاهو، رییس نهاد خریۀ «خانه ما افغانستان» در دوم فبروری سال روان قرارداد دایمی را با سازمان جهانی فایت نایتس گلوبل، در شهر مسکو روسیه به امضا رساند.

واحد نژند و ذکی رسولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2020
دومین شکست ذکی برابر واحد؛ نژند کمربندش را حفظ کرد

بر اساس این قرارداد، شش ورزشکار از افغانستان تا پایان سال روان در این سازمان شرکت خواهند کرد. لاهو می‌گوید، دو ورزشکار با نام‌های واحد نژند و سیمع فیضی به نمایندگی از افغانستان در صدمین دور مسابقات این سازمان به مبارزه خواهند پرداخت.

رییس نهاد خریۀ «خانه ما افغانستان» به این باور است که شرکت چهره‌های با استعداد و جوان برای بلندن بردن سطح ورزش کشور موثر خواهد بود. از سوی هم، کامیل گادژییوف، رییس سازمان فایت نایتس گلوبل، حضور چهره‌های ورزش افغانستان در این سازمان را خبر خوش عنوان کرد.

درمل لاهو هفت سال می‌شود با این سازمان همکاری دارد. احمد ولی هوتک نخستین ورزشكار از افغانستان بود كه در سال 2016 از سوی درمل لاهو به اين سازمان معرفی شد. او پس از درخشش در این سازمان‌، شهرت فراوانی کسب کرد.

قابل یادآوری‌ست که این مسابقات در تاریخ 31 اکتبر سال جاری برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала