Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون 5 – تاتنهام 4؛ صعود تافی‌ها در فستیوال گل؛ شاگردان مورینیو یک گل کم آوردند

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
اورتون در دیداری عجیب که 9 گل داشت، موفق به شکست تاتنهام و صعود به دور بعدی جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش اسپوتنیک، در دیداری از دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس، اورتون موفق شد 5 بر 4 تاتنهام را شکست دهد و به دور بعد برسد.

ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2021
اعتراف مورینیو؛ تاتنهام به هری کین وابسته است

اورتون با گلهای دومینیک کالورت لوین ، ریچارلیسون (دو بار)، سیگوروسون و برنارد در مقابل گلهای داوینسون سانچز (دو بار)، لاملا و هری کین از تاتنهام با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی دست پیدا کرد.

آنچلوتی که اخیرا یک تساوی ارزشمند در مقابل یونایتد را با تساوی سه بر سه کسب کرده بود حالا به متخصص بازیهای پرگل تبدیل شده است و بدین ترتیب تیم آنچلوتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس راه پیدا کرد و دست مورینیو از این جام کوتاه ماند.

فعلا تاتنهام امید اصلی خود را به جام اتحادیه بسته چرا که در لیگ انگلیس نیز شرایط خوبی ندارند. در سطح بین المللی البته به نظر می رسد که تیم لندنی می تواند به لیگ اروپا امید داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала