عروسی علنی با بیش از صد مهمان در جریان پاندمی

© Photo / Agora / Thecrowfaceعروسی علنی با بیش از صد مهمان در جریان پاندمی
عروسی علنی با بیش از صد مهمان در جریان پاندمی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
در ایتالیا، یک عروس و شاه هوشیارانه طبق مقرارت نافذ شده در اروپا حین پاندمی، با بیش از صد مهمان محفل عروسی خود را علنی برگزار کردند.

به گزارش اسپوتنیک، جوانان ایتالیایی اولین عروسی را در کشور در قالب درایو سازماندهی کردند که به اساس اطلاعات روزنامه لا Repubblica ، بیش از صد مهمان در داخل موتر های تیزرفتار خود از عروسی پذیرایی کردند.

هفته نمایش مد عروسی در لاهور پاکستان 
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2021
چندرسانه ای
نمایش لباس عروسی در پاکستان

قضیه طوری است که یک زوج از شهر آسولو در ولایت Treviso با در نظر داشت محدودیت های ویروس کرونا، بدون نقض محدودیت ها، 130 نفر را برای تجلیل از عروسی خود دعوت شده کردند.

جوانان با انجمن محلی تیراندازان آلپ در مورد یک پارکینگ گسترده توزیع شده به شکل نیمکره برای 56 موتر مهمان و دوازده پیشخدمت را به توافق رسیدند.

همانطور که روزنامه می نویسد، عروسی در کلیسا، قوانین را در مورد حداکثر ظرفیت 180 نفر را نقض نمی کند. پس از مراسم، میهمانان در موتر های خود نشستند و به سمت محل برگزاری حرکت کردند.

در آنجا گیلاس های شراب و نوشیدنی های غیر الکلی منتظر آنها بودند که گارسون های رستورانت، مواد خوراکه و مشروب را از موتر به موتر دیگر منتقل می کردند. در مرکز پارکینگ برای شاه و عروس خیمه یی بزرگ را تهیه نموده بودند.

این روزنامه به نقل از سخنان این زوج جوان می گوید: "ما از مقررات می ترسیدیم ، اما در نهایت محفل عروسی ما خیلی خوب تجلیل گردید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала