Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملیات کهکشانی: هالند نزدیک‌تر از امباپه

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند که بیشتر باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده اما کسی است که می‌تواند به زودی وارد باشگاه رئال مادرید شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ به اساس گزارش ترانسفرمارکت، ارلینگ برات هالند ستاره نارویژی دورتموند در حال حاضر 110 میلیون ارزش دارد اما کیلیان امباپه ستاره فرانسوی‌ها بالاتر 180 میلیون ارزش گذاری شده است. پرونده او نیز قابل کنترل‌تر است. مادرید به دنبال یکی از این دو می‌رود.

ارلینگ هالند (20 ساله) یکی از جواهرات بازار فعلی نقل و انتقالات است. رئال مادرید به شدت این مهاجم را در حال حاضر در بوروسیا دورتموند رصد می‌کند و منتظر لحظه دقیق رفتن به سمت اوست. تابستان امسال ممکن است تاریخ مشخص شود.

اگرچه هدف اصلی کهکشانی‌ها کیلیان امباپه (22 ساله) می‌باشد تا بتواند او را در تابستان به خدمت بگیرد اما اگر این گزینه پیچیده شود، همانطور که جوزپ پدرول در برنامه ال‌چرینگیتو گزارش داد، آنها به سراغ ستاره نارویژی می‌روند زیرا جنبه اقتصادی هنگام تصمیم گیری برای مادریدی‌ها مهم خواهد بود. از این منظر، ورود ستاره نارویژی بسیار عملی‌تر از امباپه به نظر می‌رسد. ارزش ستاره بوروسیا دورتموند طبق گزارش ترانسفرمارکیت 110 میلیون یورو است، در حالی‌که ارزش امبپه ستاره PSG بالاتر از 180 پیش بینی شده است. اگرچه آنها تخمین زده می‌شوند و محاسبه می‌کنند که هالند قیمت بالاتری خواهد داشت اما باشگاه رئال می‌داند که هزینه مورد اول کمتر از مورد دومی می‌باشد و نه تنها در خرید بلکه در حقوق نیز می‌تواند مقرون به صرفه باشد. در حال حاضر ارلینگ در هر فصل حدود 8 میلیون یورو درآمد خالص کسب می‌کند در حالی‌که امباپه بیش از 22 میلیونی می‌گیرد که تفاوت قابل توجه 14 میلیون یورویی را نشان می‌دهد.

هر دو ستاره دوست دارند در رئال مادرید بازی کنند و مایل به گوش دادن به هر گونه پیشنهاد باشگاه سفیدپوشان هستند اما هالند از دورتموند تایید کرده است. همانطور که گزارش شده باشگاه آلمانی با نماینده‌اش مینو رایولا تعهد کرده که اگر می‌خواهد تغییر باشگاه بدهد، خروج را تسهیل می‌کند. از نظر تئوری، این شرایط از سال 2022 لازم الاجرا می‌شود اما وضعیت بد ورزشی (در بوندسلیگا آنها از موقعیت‌هایی که سال آینده به مسابقات اروپا دسترسی دارند) و اقتصادی (آنها پیش بینی کرده‌اند 75 میلیون یورو کسری در این دوره داشته باشند) می‌تواند واقعیت‌ها را پیش ببرد.

باشگاه پاریسی دوست ندارد کار انتقال امباپه آسان انجام شود اما همه چیز بستگی به قدرت امباپه دارد ولی هیئت مدیره به او قرارداد عالی برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده‌اند که مانع جدی بر سر راه رئال خواهد بود. به همین دلیل، امضای وی فقط در دو حالت امکان پذیر است: حالت اول، اگر مهاجم تصمیم به تمدید نکردن داشته باشد، اگرچه در این صورت احتمالاً عملیات در سال 2022 و به صورت رایگان انجام خواهد شد. مورد دوم، به این بستگی دارد که آیا PSG برای فصل آینده به دنبال مسی برود یا خیر، زیرا حفظ سه حقوق بلند نیز امکان پذیر نیست. هر اتفاقی بیفتد، مادرید همیشه به وقت بازیکن و باشگاهی که رابطه بسیار خوبی دارند احترام می‌گذارد.

هر اتفاقی که بیفتد، مادرید خود را برای یک پروژه جدید آماده می‌کند و می‌خواهد که یک ستاره را به خدمت بگیرد. حساب‌های امسال حساب‌های دلخواه باشگاه‌ها نیستند اما تلاشی انجام خواهد شد که با فروش برخی بازیکنان و جا باز کردن در ترکیب شروع شود. همه چیز برای ایجاد یک امضای کهکشانی دوباره.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала