Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول به دنبال مکان خنثی برای بازی برگشت لیگ قهرمانان

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول ممکن مجبور شود بازی برگشت خود در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیگ را در آنفیلد بازی نکند.

به گزارش اسپوتنیک؛ بازی برگشت لیورپول و لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود در آنفیلد انجام شود اما شاید سرخ‌ها مجبور شوند یک مکان سومی را انتخاب کند زیرا تیم آلمانی با رسیدن به انگلستان باید قرنطینه شود که کار را برای دو طرف دشوار خواهد کرد. زیرا قوانین محدودیت‌های قرنطینه در انگلستان این چنین حکم می‌کند.

سرخ پوشان پس از آنکه مقامات فدرال آلمان از ورود آن‌ها به آلمان جلوگیری کردند، باید بازی رفت سه‌شنبه آینده شان را با اخلال زمانی در بوداپست (پایتخت مجارستان) برگزار کنند و اکنون به لایپزیگ گفته شده که به دلیل نگرانی در مورد جهش‌های جدید ویروس کوید-19 باید پس از رسیدن به مرسی‌ساید قرنطینه شوند.

اما حالا طبق گزارش تایمز، گفته شده که لیورپول احتمال دارد مجبور شود در زمین خنثی با تیم جولیان ناگلسمن روبرو شود.

لایپزیگ به خاطر پروتکل‌های سختگیرانه فعلی قادر به سفر به انگلستان نیست و لیورپول از قبل به جستجوی گزینه‌های دیگری پرداخته‌اند.

این مقررات به گونه‌ای است که کلوپ حتی اجازه نداشت برای مراسم خاکسپاری مادرش که در 19 جنوری در سن 81 سالگی درگذشت به خانه برود.

در بیانیه‌ای از یوفا آمده: "یوفا با باشگاه‌های مربوطه، اتحادیه فوتبال انگلستان و اتحادیه فوتبال آلمان در ارتباط است."

این نگرانی وجود دارد که مسابقات به دلیل قوانین مختلف ویروس کرونا در کشورهای مختلف به حدی مختل شود که اجرای دو بازی در مسابقات امسال غیرممکن است.

منچسترسیتی نیز با چنین امری روبرو شده است. بازی رفت آنها مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در 24 فبروری به بوداپست منتقل شده و دیدار برگشت 16 مارچ تا هنوز برنامه ریزی نشده است.

در حالی که چلسی یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری است که تحت تأثیر هرج و مرج قرار گرفته است. آنها بازی رفت خود را با اتلتیکو مادرید در بخارست انجام می‌دهند.

اسپانیا همچنین در لیست "سرخ" کشورهایی است که توسط دولت انگلستان در نظر گرفته شده، به این معنی که تیم چلسی نمی‌تواند بدون قرنطینه در بازگشت یا معافیت ویژه به آنجا سفر کند.

بیشتر و بیشتر کشورها مرزهای خود را می‌بندند تا از ویروس کرونا و به ویژه جهش‌های جدید و خطرناک کوید-19 جلوگیری کنند.

در لیگ اروپا آرسنال مجبور است اولین بازی خود را مقابل بنفیکا در رُم انجام دهد که خوشبختانه برای آن‌ها به معنای سفر کمتر خواهد بود و محل بازی برگشت هنوز اعلام نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала