Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: بازی شبیه به جدال موش و گربه بود!

© REUTERS / JASON CAIRNDUFFمورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
عضو شوید
سرمربی تاتنهام به این باور است که تیمش با وجود عملکرد خوب در دیدار شب گذشته برابر اورتون اشتباهات زیادی انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس موسوم به اف.‌ای کاپ اورتون مقابل تاتنهام به برتری 5 بر 4 در 120 دقیقه بازی رسید.

Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2021
اورتون 5 – تاتنهام 4؛ صعود تافی‌ها در فستیوال گل؛ شاگردان مورینیو یک گل کم آوردند
ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام پس از شکست تیمش برابر اورتون گفت:«من هم از بازی لذت بردم و هم نه. با این حال نحوه بازی با توپ مان را دوست داشتم. ما موقعیت خلق کردیم، حرکات فوق العاده ای داشتیم و موفق به گلزنی شدیم. از طرفی شخصیت فوق العاده ای برای مبارزه با اشتباهات باورنکردنی خود نشان دادیم».
آقای خاص در پایان صحبت‌هایش گفت:«در این بازی همه خوب کارکردیم. اشتباه خاصی هم نداشتیم، اما برد حاصل نشد. 4 گل زدیم و این برای کسب برد کافی نبود. به نظرم حکایت موش و گربه در این بازی بوجود آمد. موش اشتباه مان بود و بازیکنان مثل گربه تلاش کردند».

تاتنهام شب گذشته در دور پنجم جام حذفی انگلیس مهمان اورتون بود که در نهایت این مسابقه جذاب و هیجان انگیز بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 5-4 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد شاگردان ژوزه مورینیو از صعود به مرحله بعد بازماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала